Gå til innhold

Mitsubishi klubb i Norge?


Jafo

Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, som Stian sier, savner vi en webmaster, som kan bruke php, mySQL og phpBB før vi kan få opp en full web.

 

Utover det er det vel to grunner til at det har gått litt trått i det siste:

 

#1. Har fremdeles ikke hørt noe fra MMC. Hadde vel kanskje et lite håp om å høre noe derifra før vi fortsatte, men vi må vel bare anta at MMC ikke har tid til oss.

 

#2. Jeg har gått fra ingen oppdrag i "hele sommer" til helst å ha klonet meg, på jobb. så jeg er litt i beita på tid nå før jul.

 

men klubben er ikke død!

 

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, skjer det ting i denne tråden også?

 

Det har gått meg hus forbi.

 

php og phpbb(forum) har jeg en del erfaring med, mysql er det derimot litt værre med.. Men har laget en gjestebok i mysql en gang i tide.. Men jeg har ikke lyst til å ha hovedansvar for ei webside... Det har jeg ikke tid til..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt tidligere at jeg kan fixe siden om dere vil... Men da får noen andre ha ansvar for vedlikehold og oppdateringer....

Kan ordne design, forum, news scripts, + +... Men dette krever jo at den/de som skal ha vedlikehold har en viss peiling på html/php/hjemmesider generelt...

 

 

http://www.team-htr.com

http://stian.gfxdesigners.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by toON

Har sagt tidligere at jeg kan fixe siden om dere vil... Men da får noen andre ha ansvar for vedlikehold og oppdateringer....

Kan ordne design, forum, news scripts, + +... Men dette krever jo at den/de som skal ha vedlikehold har en viss peiling på html/php/hjemmesider generelt...

 

 

http://www.team-htr.com

http://stian.gfxdesigners.com

 

Noe slikt som den team-htr jeg kunne tenkt meg:) Har laget sider for lenge siden, men aldri lagt dem ut.. bare slikke "hobby prosjekt". Er det ikke mulig å lage et lite utkast da, så kan jeg prøve å fingre litt med det å se om jeg henger med i svingene, hehe.

 

Så var det dette med om vi får bruke navnet og logoen til mitsubishi da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen da være så snille å sene en mail / ringe mitsubishi norway, og forhøre seg om dette? Selv syns jeg siden som ligger i mappe nr 2 ble bedre en 1.. Den laget jeg i går kveld, kan fortsette på den så folk får sett litt mer av hvordan den blir...

Men savner noen kriterier fra folk flest... Og litt info om evt medlemmer hvor mange osv osv.. Bilsport på siden? gatebiler? Rally?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jafo har vært i møte med MMC Norge, angående dette her, med tanke på oppstarting av MMC klubb..... Han har ikke hørt noe fra MMC enda, (tror ikkje han har hørt no siste uka ihvertfall). Eg snakka med Delelager sjefen på Motorforuim i Stavanger 8mitsubishi forhandler), han fortalte at dem er i en omstillingsfase. Dem holder på med mange forandringer, som innebærer i hele Europa. Skal høre med han, neste gang eg ser han på Motorforum.

 

Sånn som det er nå, tror eg bare eg vil anbefala deg å bruka "Mitsu", Toon.

 

Du kan jo ta ein titt på det forumet som er oppe å går nå, og se, er kanskje noe som står der til interesse for deg !

 

Mitsu Klubb, Norge

- Mvh. Kjetil André -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotters Toon, at du tok insiativet..

 

Her har det nå før jul gått i ett.. Man slipper fritidsproblemer med kone og barn...

 

I alle fall, Mitsubishi er veldig "gniene" på bruk av navnet, så derfor har jeg på forumet kalt klubben: Mitsu Klubben, Norge.

 

Som nevnt tidligere ønsker jeg helst at mest mulig av innholdet på sidene hentes fra en MySQL base, slik at man slipper å kode i html/php bare for å legge ut en nyhet.

 

Slik det ser ut nå, ser jeg for meg at vi lager et tre-manns team, bestående av Breisladdern, Toon og meg.

 

Opprettet ny seksjon for dette formålet på "vårt" forum:

http://mkn.gotdns.org/forum/viewforum.php?f=21

 

God jul til alle!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår