kjeag Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Wheee... Enda flere, dette går i rette retningen :D Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Dette ser bra ut folkens, kanskje vi komme opp i så mange som 10 ? Må være første målet =) heh... Men var det noen som ville ha mer sentrale stillinger enn "bare" medlemmer, så Jan Erik hadde skrevet noe om dette her... Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Kunne sikkert hatt en mer "sentral stilling" jeg, om jeg hadde bodde mer sentralt ! :rolleyes: Først 10, og så 20, så 50.. og så 100... og så bare balle det på seg, hadde vært fint ! ;) Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Oppdatert første post med "medlemsliste" og annen nyttig info :) Stay tuned!! :cool: /Jafo Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Har slengt opp en tråd på det svenska forumet Mitsuclubsweden.com Er mye trolig en del norske på det forumet der, siden det enda ikke er startet opp enn norsk mitsubishi klubb ! Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Bare for å nevne en ting med .no domene. Man må ikke sjøl være registrert i br.reg for å få et domene. Hvis du kjenner en Ola Nordmann med egen gård så har garantert han et org.nr og vips så får du regga et .no domene (så lenge han ikke allerede har regga de 10 eller 20 .no domene man har lov til å eie) Synes egentlig også dere burde finne et mer internasjonalt navn på klubben, men det får være helt opp til dere. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by CrZy_T Bare for å nevne en ting med .no domene. Man må ikke sjøl være registrert i br.reg for å få et domene. Hvis du kjenner en Ola Nordmann med egen gård så har garantert han et org.nr og vips så får du regga et .no domene (så lenge han ikke allerede har regga de 10 eller 20 .no domene man har lov til å eie) Joda er forsåvidt klar over det, men da begynner du å bli personavhengig.. hva den dagen han som fikset domene ikke er med lengere... Originally posted by CrZy_T Synes egentlig også dere burde finne et mer internasjonalt navn på klubben, men det får være helt opp til dere. Tja, både ja og nei Klubben er for Mitsubishier i Norge, språket på sidene kommer 99% sanynlig til å være Norskt, men seff, et "utenlandsk navn" klinger jo ofte bedre, men man kan jo også finne andre kule Norske navn.. Litt av grunnen til at jeg har satt et såpass kiipt navn, så langt er for å vise litt "seriøsitet"... blir mere stuerent :p men jeg er åpen for forslag, intet er fast ennå :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Gjøvikensere her jo også CrZy_T =P Ikke dumt med et internasjonalt navn. Forslag : Mitsubishi Club Norway - Standard MMC Club Norway - Standard Mitsu Club Norway - Svensk inspirasjon, fysj =/ Fler forslag ?? Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 jeg kan sikkert være me på noe mer en bare være vanlig medlem . jeg er samme user som coltgti16v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Club Mitsubishi Norge.. myBitch club;) hehe.. neida.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by v|ncenT^ Gjøvikensere her jo også CrZy_T =P nja ... bor nå bare der i skoleåret ... Originally posted by Jafo Joda er forsåvidt klar over det, men da begynner du å bli personavhengig.. hva den dagen han som fikset domene ikke er med lengere... tror du ikke skal få større problemer med det der ass. Vet faktisk om et haug med .no domener som er regga på et selskap som gikk konk for et par år sida. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guardion Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Norsk Mitsu klubb ja... Glatt med der eg. Er jo bare det som mangler:D Siter 90' Mitsubishi Galant GLSi 4x4 (E38A) I Can Resist Anything But Temptation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Action? Åssen går det her egentelig? Noen fremgang?:D Gleder meg til det første treffet :P Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 går lit trekt men d er jo feri tid no da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evo4 Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Dette er positivt:D Håper det tar av med interesserte etter ferien! Siter Erland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg