Gå til innhold

Mitsubishi klubb i Norge?


Jafo

Anbefalte innlegg

Joda, ferietid ;)

 

som er den ene grunnen til at jeg ikke har gjort så mye, den andre grunnen går på "legal stuff"...

Har sett at Mitsu Club Sweden IKKE har lov til å benytte bla Logoen. og det er jo ikke sikkert at vi kan bruke f.eks Mitsubishi i klubb navnet... (kan jo ligge noen "globale policyer" ført av Mitsubishi, Japan).

Har her tatt kontakt med Mitsubishi Norge, og fått en kontaktperson, men han har 1). vært på ferie, 2). ikke svart på mail. (og dette er første dagen min på jobb etter min ferie ;))

 

Men i alle fall, oppdatert første post med nye medlemmer :)

(@Evo4: du var med?)

 

Flere forslag på navn mottas også :)

 

Med en person til som kan tenke seg "litt mere" så er vi så og si i havn med styret..

 

:cool:

 

Edit:

Snakket med min kontaktperson hos MMC, Norge.

Han hadde sett mailen min, men ikke hatt tid til å svare ennå...

I utgangspunktet er han positiv, men måtte diskutere med andre hos MMC, Norge før han kunne si noe konkret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, ville bare si at jeg er med på dette! Men vil gjerne høre slutt resultatet o.s.v før jeg går videre på noe betaling eller noe. Det hadde kanskje funka hvis alle hadde adda hverandre til msn også så kunne vi holdt kontakt der også, det er lettere det. E-mail adressen min er i hvert fall tuiz@hotmail.com

 

"Lenge leve Mitsubishi"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg antagelig ordner meg en galant nå, så hadde det vært ypperlig med en slik klubb, jeg trenger sikkert en del hjelp og sånt for å få i stand bilen. Og jeg har ikke rørt annet enn volvo i hele mitt liv, så det blir vel litt av en overgang.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens info:

 

Tja, ikke så mye å si.. kontakten min på Mitsubishi har ikke kontaktet meg tilbake ennå.. vet ikke helt hvor mye jeg bør mase, er jo litt dumt å få et negativt forhold der... ;)

 

ellers så har jeg oppdatert forslaget til vedtektene litt (slik at styret blir besluttningsdyktig)

og lagt inn nye navn på lista over mulige medlemmer.

 

For å vise ovenfor MMC at det faktisk er interesse for en slik klubb er det viktig at alle som eventuellt kunne tenke seg å være med legger seg inn i denne tråden.

 

om Web: colt gti 16v, har du sjekket PM'ene dine i det siste?? ;)

 

Ah, holdt på å glemme noe viktig:

Hvis noen av dere er aktive på andre bilrelaterte forum, sleng inn en link hit :)

(Takk for den svenske linken Kjeag)

 

/Jafo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare å nevne (slik at det blir sendt en mail til alle som har postet er, og som har aktivert mail ved reply) at jeg har postet en Klubb-treff tråd.

 

Venter fremdeles på tilbakemelding fra MMC. Hvis de ikke ønsker å samarbeide blir det betydelig vanskeligere å administrere en klubb, plus at et svar fra MMC også styrer litt retningen på klubben..

 

tråden har foresten passert 600 visninger :D

 

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alle som har registrert varsling på email ved svar på poster.

Hvis alle f.eks sender mailen sin i pm til deg så kan jo du lage en liten mailing liste? Kan evt gjøre det jeg også..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

funnet ut om det er lov å bruke "mitsubishi" navnet/logo i et evt klubbnavn?

 

Svarer her, jeg..

 

nope, som sagt to poster opp, venter fremdeles på tilbakemelding fra MMC.

Jeg ønsker at en eventuell klubb skal ha tett samarbeid med MMC. Alt blir så mye enklere da.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok,

Jeg kokte sammen en liten side imens vi venter på svar jeg, alle som er interesserte men som ikke gidder sjekke denne tråden for status hele tiden kan legge inn mailen sin her: mailinglist opplegg!

 

Adressen din vil ikke bli gitt videre eller misbrukt.

 

jafo, du har pm.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering 27.08.04.

 

Siden sist har det skjedd:

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

jepp stemmer det, så og si ingen ting.

Men jeg HAR vært i kontakt med Bernt på MMC. De har det litt travelt der inne akkurat nå med lanseringen av nye Mitsubishi Colt. Han har sagt: " Lover å komme tilbake til deg i løpet av september måned.", så da får vi vel bare vente litt til...

 

Oppdatert første post med Mailinglista!

 

Det er lov å komme med inspill, både med tanke på innhold og "retning" for klubben :)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

hmm.. en liten ting.. Mitsubishi klubb.. her er det bare galant folk som har skrevet noe.. må da være noen flere me andre mitsubishier her? lancer.. colt.. whatever:)

 

Jadda...

Stiller med en Starion og en Eclipse jeg :P

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår