Gå til innhold

Mitsubishi klubb i Norge?


Jafo

Anbefalte innlegg

Rapport etter møtet.

 

Tja, hva kan jeg si, vi hadde forsåvidt et bra møte, problemet var at det så og si ikke kom noe konkret ut av det.

eneste virkelige konkrete var at jeg skulle få tilbakemelding "i løpet av en 4 ukers tid"

 

Ellers så snakket vi mye om seriøsitet, og om klubben-ideen var mere langsiktig enn en fiks ide.

 

i alle fall, vi har vel da noen muligheter:

 

1: la ting ligge i dvale enda en måned eller to (regner det som sansynlig at de 4 ukene blir mere enn 4 uker...)

 

2: Oprette egne web-sider/eget forum med et midlertidig navn, med de samme retningslinjene som mitsuclub sweden bruker (bla ikke bruk av logo).

 

3: Få opprettet et "klubbforum" her (på bilforumet.net)

 

Som jeg ser det vil vel alt#1 være det beste, ulempen er jo at vi ikke "får startet", men hvis vi skal være mere enn en døgnflue, spiller det ikke så stor rolle.

 

alt#2: På under en time skal jeg ha et fiks ferdig phpBB forum operativt med seksjoner, rettigheter, moderatorer og en "grafisk profil". Ulempen er jo at denne "timen" er tapt arbeid, når/hvis vi bytter til et formelt navn senere

 

alt #3: Ser jeg som unødvendig. Jeg kan ikke tenke meg å ha et "klubbforum" uten å kunne moderere det selv.

Da kan vi like godt holde oss her, under "bil typer\Mitsubishi"

 

så sånn er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La oss få opp midlertidige sider og forum slik at vi kan begynne å snkke med hverandre og hjelpe hverandre med ting vil sliter med bilene våre!

 

Tar tid å bygge opp en klubb, så la oss starte med gratis klubb nå og med midlertidige sider og forum og heller gjøre det mer proft etterhvert når vi er i gang!

 

- Stian

Eclipse GSX:op :op :op :op :op

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt og grublet mye de siste par dagene, og kommet til at jeg oppretter et eget klubbforum.

 

Foreslår stifting av selve klubben til neste helg, f.eks mandag 01.11.04 (for å få en grei dato og forholde seg til.)

 

Foreslår at vi midlertidig (??) bruker navnet:

"Mitsu Klubben, Norge"

 

Midlertidige sider finner du her: http://mkn.gotdns.org

 

Ble en foreslående, midlertidig post, dette her :)

 

Som Kjeag sier, hade det vært fint om man registrerte seg med fullt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår