Jafo Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Rapport etter møtet. Tja, hva kan jeg si, vi hadde forsåvidt et bra møte, problemet var at det så og si ikke kom noe konkret ut av det. eneste virkelige konkrete var at jeg skulle få tilbakemelding "i løpet av en 4 ukers tid" Ellers så snakket vi mye om seriøsitet, og om klubben-ideen var mere langsiktig enn en fiks ide. i alle fall, vi har vel da noen muligheter: 1: la ting ligge i dvale enda en måned eller to (regner det som sansynlig at de 4 ukene blir mere enn 4 uker...) 2: Oprette egne web-sider/eget forum med et midlertidig navn, med de samme retningslinjene som mitsuclub sweden bruker (bla ikke bruk av logo). 3: Få opprettet et "klubbforum" her (på bilforumet.net) Som jeg ser det vil vel alt#1 være det beste, ulempen er jo at vi ikke "får startet", men hvis vi skal være mere enn en døgnflue, spiller det ikke så stor rolle. alt#2: På under en time skal jeg ha et fiks ferdig phpBB forum operativt med seksjoner, rettigheter, moderatorer og en "grafisk profil". Ulempen er jo at denne "timen" er tapt arbeid, når/hvis vi bytter til et formelt navn senere alt #3: Ser jeg som unødvendig. Jeg kan ikke tenke meg å ha et "klubbforum" uten å kunne moderere det selv. Da kan vi like godt holde oss her, under "bil typer\Mitsubishi" så sånn er det... Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tukun Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Jeg fåreslår det samme som Jafo Vi lar det ligge fram til vi får et helt konkret svar, om vi kan bruke Mitsubishi merkene og navnet i det hele tatt. Som Jafo sier så blir det bare "tapt" arbeid hvis vi gjør noe nå. Så jeg stemmer for det samme som Jafo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 La oss få opp midlertidige sider og forum slik at vi kan begynne å snkke med hverandre og hjelpe hverandre med ting vil sliter med bilene våre! Tar tid å bygge opp en klubb, så la oss starte med gratis klubb nå og med midlertidige sider og forum og heller gjøre det mer proft etterhvert når vi er i gang! - Stian Eclipse GSX:op :op :op :op :op Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Syntes vel, at det er like greit å vente på svar ! Da får vi ihvertfall vite om vi må klare oss på egenhånd, eller får Mitsubishi's "velsignelse" til å starte opp, som hadde vært det mest gøy. :) Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 kjør på , har dere engasjemang til å lage norges grommeste klubb for verdens beste merke så kjør på Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Én stk. eier av umodifisert, relativt stygg Lancer melder herved sin interesse. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Én stk. eier av umodifisert, relativt stygg Lancer melder herved sin interesse. :) hehe.. maa faa med saa mange som mulig uansett:D volvo har jo klubb de aa:D :D :D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Foreslår at vi bruker fullt navn, i stedet for kallenavn, på evt. forum som vi får opp ! Tenkte litt på at det kanskje får seriøsiteten til å stiga en del hakk ! Er det noen her som er uenig i dette ? Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Har tenkt og grublet mye de siste par dagene, og kommet til at jeg oppretter et eget klubbforum. Foreslår stifting av selve klubben til neste helg, f.eks mandag 01.11.04 (for å få en grei dato og forholde seg til.) Foreslår at vi midlertidig (??) bruker navnet: "Mitsu Klubben, Norge" Midlertidige sider finner du her: http://mkn.gotdns.org Ble en foreslående, midlertidig post, dette her :) Som Kjeag sier, hade det vært fint om man registrerte seg med fullt navn. Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Imponerende, progress jo =) Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Kjempe bra! Kjempe bra forum! Dette lover bra! -Stian Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 kjempe bra:) :) :) haaper dette kan utvikle seg:D Er det noe med at klubber og slikt maa registrere seg osv? muligheter for rabatt avtaler enkelte steder.. osv.. :D Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltgti Skrevet November 7, 2004 Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 bra jafo , edelig noe oppe takk . har du hørt nå mer fra mmc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Nei, har ikke hørt noe fra MMC, og regner vel egentlig ikke med å høre noe før desember... <-- Det der skulle være en nisse-smilie ;) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LancerStian Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 med jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg