rdl Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Noen bilder jeg har fått med meg på veien. Bejb?.. enda bedre.... TØS! Eller så har vi din ku!. Vestbredden?. her norge slutter? Super parkering.. Hva faen driver han her med da? Her går Taliban-racer'n til angrep..JIIHAAD!! Kvinnfolk parkering? Kommer stadig flere.. kan sees her.. http://rdlx3m.com/shit/ Noen som har fete bilder selv?. legg ut! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Lol Pen måte å flytte en feilparkert bil på! Likte lappen som var i frontruta på den også.. btw.. erre dama di som er avbilda på http://rdlx3m.com/shit/russ2010.jpg da eller? :D Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Denne MÅ jo bare postes i Alu.vinge posten. (EDIT: Men det var den jo allerede). Og hva faen driver nabo-dama di på meg? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 hehe..gøyale bilder. Men dem som lå på siden din var bedre. Hvem som har fått alle disse her klage lappene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Tape-R Noen bilder jeg har fått med meg på veien. Her går Taliban-racer'n til angrep..JIIHAAD!! Noen som har fete bilder selv?. legg ut! Haha, tror han er for sen til bønnen hans :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Haha, tror han er for sen til bønnen hans :D Minner meg om et reiseprogram jeg så fra Libya tror jeg. To reportere ble vist rundt i landet av to unge karer i 20 årene under ramadan. (fastetiden hvor man bare kan spise etter solnedgang) Da de to skulle hjem kjørte de i over 100 km/t gjennom byen fordi de ville fort hjem for å spise. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Minner meg om et reiseprogram jeg så fra Libya tror jeg. To reportere ble vist rundt i landet av to unge karer i 20 årene under ramadan. (fastetiden hvor man bare kan spise etter solnedgang) Da de to skulle hjem kjørte de i over 100 km/t gjennom byen fordi de ville fort hjem for å spise. :) Det programmet var i føljetongen "På ferie i Ondskapens Akse", en utrolig bra og opplysende serie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronto Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Originally posted by Tape-R Noen bilder jeg har fått med meg på veien. Bejb?.. Ey.. Like ved der jeg bodde før jo... Siter -92 Audi 90 2,0E x-86 Ford Sierra 2,0 L (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Gull(korn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Bra skilt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Ta kontroll over flette kjipinger, og han sperrer med døra oppe på førersida! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Way to go! :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Jeg så en volvo v90XC med tror jeg Svenske prøveskilter..... sklitet het UTRO-52 Rakk aldri å ta bilde da :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 UPDATET!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.rdlx3m.com/shit Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 fete bilder! ler så jeg rister :D Tape-R; Kunne du ikke laget en form for galleri på den siden din? Mye greiere det enn å måtte trykke på hvert bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg