tplassen Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Nå har jeg hørt mange forskjellige historier om K&N filter på GTi 16V motorer, mange sier at det ikke funker og noen sier at det funker. noen som har bilder og god erfaring med dette på disse motorene?? mvh Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 man får ikke åpent luftfilter til denne motoren ,men du kan jo kjøpe et k&n innsats filter da men jeg hakke peiling på om det hjelper verken på lyden eller effekten:) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 søk.... har vært flere tråder om K&N kon filter o.l på K-jet Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 mkII 16v og mkIII 16v får man ikke åpent til... Grunnen er ? Har hørt før men husker ikke.... begynner og bli gammel å rutlete ;) (hele 19 1/2 år) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Det finnes et kit fra Green (tror jeg) som erstatter nederste del av filterboksen. Dette blir da tilsvarende et åpent filter. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Okey. har du noen formening om hvor jeg kan få tak i dette filteret fra Green?? Originally posted by SpeedWell Det finnes et kit fra Green (tror jeg) som erstatter nederste del av filterboksen. Dette blir da tilsvarende et åpent filter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 er grom lyd på 16v gti med KN panelfilter i orginal boks. sålenge man fjerner deler av veggen på filterboksen som går ut mot skjermen.. funka bra på min.. VELDIG fet innsugslyd :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 DET finnes åpent luftfilter til både mk1/mk2 gti 8v og 16v!!!! Jeg har 2stk selv av typen JAMEX. (prosjektet og cabben) de erstatter hele undre del av luftfilterboksen og gir meget god lyd ved gasspådrag. enkle å vaske, men siden det er laget av skumgummi e.lign. så bør en oxo ha den som ser ut som en sil (ligger i munningen til spjellet i luftmengdemåleren) Slike ser mine ut. BTW: Felgimport har green filter. de er leverandører til Bilxtra og Thorsov bilrekvisita! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Det var Jamex jeg hadde sett, ikke Green. Men kan hende de også har. Takk R.A. for påminnelsen! ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 men siden jeg har kjøpt mine brukt så vet jeg ikke hvor de selges nye, bare en antagelse at de koster ca 1000-1200,- husker du hvor du har sett slike speedWell ?? noe for din motor og! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Min motor? Tror du er gææærn jeg. Har skikkelige saker jeg. ;) Jeg så de i butikken til Møre Bruktbildeler. (Jada, filterne var nye) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 er nok litt gææærn som du sier, men hva skulle være galt idem? hva bruker du forresten? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Kan man ha skikkelige saker så gjør man det. Jeg skal lage til plater i alu. og høyglanspolere nedi der om et par uker. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 stemmer det, du har ikke sånn kjip luftmengdemåler/bensinfordeler boks.. heldiggris. forresten går motoren igjen? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Yepp, 5 bar v/2000rpm så jeg slipper å rive. Puh.. Driver å jobber så smått med godkjenningen nå, går bra så langt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg