Nitros Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Har en Audi A6TDI 97" Lurte på når jeg burde bytte register reimen? Har byttet etter 80.000km. Nå er den på 160.000km snart... Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Da er det vel på tide å bytte igjen, koster litt, men ikke så mye som en ødelagt motor. Må kanskje bytte noen strammehjul også, de holder ikke så lenge de eller. Har lest på forumet til vwaudi club, der sier de fleste 90.000km. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hvis det ikke er for mye pes kan du åpne opp dekslet og sjekke tilstanden på reima. Se etter sprekker. Den bør IKKE se ut som min gjorde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 den var jo fin, bare smøre den litt :P Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hehe! Takk for raske svar!! Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 bytt hvertfall strammehjulet og reima til dieselpumpa når du først er der. Har ikke skrudd på en 1,9, men på 2,5 er det å anbefale! Hvertfall strammehjulet!! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg