Supraguy Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 hei Er det noen som har noen forslag til hvor jeg kan få montert profft solfilm som ikke koster helt skjorta. Bor i Østfold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Supraguy hei Er det noen som har noen forslag til hvor jeg kan få montert profft solfilm som ikke koster helt skjorta. Bor i Østfold. Vet ikke hvor du får gjort det profft i østfold, men billig er det ikke. Har hørt priser fra 3-7000 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 ganske like priser over hele landet har jeg inntrykk av... ca 1000,- ruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Noen finlendere som gjør det her i byen (vadsø) en gang i mnd for ca 2000 på hele bilen, ripefri osv.. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Har en kompis som jobber med bl.a å legge solfilm, si ifra hvis du skal til trondheim/stjørdal en gang, så fikser nok han det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Kanskje litt langt unna men.. Sebra Bilglass på Lørenskog (v/ Lillestrøm/Oslo) er veldig dyktige og har kjempebra service. Ikke veldig spesielt billig tror jeg, men jeg er hvert fall skikkelig fornøyd. De bruker proff 3M film med 10 års garanti. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by Zamot Kanskje litt langt unna men.. Sebra Bilglass på Lørenskog (v/ Lillestrøm/Oslo) er veldig dyktige og har kjempebra service. Ikke veldig spesielt billig tror jeg, men jeg er hvert fall skikkelig fornøyd. De bruker proff 3M film med 10 års garanti. Hvor mye betalte du? :) Regner med å betale ca. 3500 kr. selv på bilen jeg skal kjøpe tidlig neste år (Celica T23) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Tror jeg betalte 6 lapper. Men så er det 7 ruter, og bilen var helvetes krunglete, spesielt bakrutetene. Så krunglete at han klarte å knuse den ene ruta ved montering. Måtte seff ikke betale ekstra for denne, og ble heller ikke forsinket pga dette. På den ene ruta løsnet filmen etter en dag eller to, (slikt kan skje, spesielt når det er kaldt og fuktig som det var når jeg sotet). Kom innom sa han, og fikset ny film raskt. Knall service! Men husk, be de ikke legge inn firmanavnet/logo i bakruten!! Det glemte jeg, og irriterer meg saftig over den bittelille skrifta... Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Blir det ikke riper i sånn film hvis man kommer borti med noe spisst eller..? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Andeeh Blir det ikke riper i sånn film hvis man kommer borti med noe spisst eller..? :) 3M filmen skal være "ripefri", men jeg ville ikke akkurat skrevet med gaffel på ruta for det... Men den tåler mye, uten at det blir riper. Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 aah.. ok, har lurt på det lenge, hehe :) takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Hvis du skal ha det gjort profft i Østfold finnes det et sted nede på Lande/Kurland i Sarpsborg..er ikke sikker på hva firmaet heter, men det vet kanskje noen andre her? Om du er kjent på Kurland er det like ved Henry's, på den gamle bensinstasjonen. Har sett resultatet på en kamerat sin vectra..flinke de folka der..men ikke billige.. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg