Gå til innhold

Nye bilder av III'er golf (obs. store bilder)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Postet en del bilder av denne golfen tidligere i vår, men da med "vinterfront" og uten styling. Men nå er bilen helt ferdig, den har vært på treff, og vunnet 1. plass :D :D (Våler-treffet).. vi fant ut at vi skulle ta noen nye bilder, og her er noen av de:

 

P1010013.jpg

 

P1010014.jpg

 

P1010018.jpg

 

P1010021.jpg

 

P1010035.jpg

 

Kom gjerne med kommentarer.. SAKLIGE SÅDAN!! ikke no slike GOLF SUGER, DRITTBIL osv... kom gjerne med kommentarer om bildene også, ikke bare bilen :)

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooooh.. den var smoooth, sånn farge jeg vil ha på bilen også :D men har ikke råd til det enda desverre :(

 

Likte ikke helt baklyktene, men hver sin smak, jeg er sikker på at du liker dem, ellers hadde du vel ikke satt dem på :D

 

Er det cup diffuser du har på bak ?? og åssen side skjørt er det ? de var rå kule..

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fargen var genial, men disse bak lyktene er noe som hører til på søppeldynga. noen LED baklykter hadde vært fint, eller klarglass med sotet glass i samme farge som bilen.

pent senket var den også, er det 60/60?

gjennomført bil egentlig med tanke på fangerene/sideskjørt, ser litt rart ut når folk bare kommer med en bad ass front :)

og detaljen på bakluka er helt topp. bort med viskeren :P

badlooken er jeg nokså lei så den kommenterer jeg ikke.

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommentar til ThAMaZTeR sin første post :

 

ingen tvil om at bilen er fin, har selv sett den mange ganger, og bilen ser enda bedre ut i real life..

 

men jeg synes alikevel at bilen fortjener et sett nye baklykter samt en shavet og fyllt bakluke, med skilt-innfelling i fangeren!

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

kommentar til ThAMaZTeR sin første post :

 

ingen tvil om at bilen er fin, har selv sett den mange ganger, og bilen ser enda bedre ut i real life..

 

men jeg synes alikevel at bilen fortjener et sett nye baklykter samt en shavet og fyllt bakluke, med skilt-innfelling i fangeren!

 

Jeg er helt enig....

 

Og for den saks skyld, synes jeg ThAMaZTeRs Golf var mye råere enn den røde som ble postet her, selv om den hadde "finere" baklykter...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

Postet en del bilder av denne golfen tidligere i vår, men da med "vinterfront" og uten styling. Men nå er bilen helt ferdig, den har vært på treff, og vunnet 1. plass :D :D (Våler-treffet).. vi fant ut at vi skulle ta noen nye bilder, og her er noen av de

 

Kom gjerne med kommentarer.. SAKLIGE SÅDAN!! ikke no slike GOLF SUGER, DRITTBIL osv... kom gjerne med kommentarer om bildene også, ikke bare bilen :)

 

Din bil?

 

Hvor mye er den senket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår