Gå til innhold

Hvem påstår at alu-vinge ikke passer alle biler?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

har en golf 2 i sarp her, klissgrønn med en liten nett søt alu spoiler, og en golf 3 i halden, med en liten nett søt en, de passer, men den størrelsen der!! DANM!

 

her er bildene jeg tok i dag i køen som gikk forbi bilen.

 

fin bil, men endel å gjøre på den, fet lakk og fint plassert spoiler!

 

bilde1.jpg

bilde2.jpg

 

nja, noe dårlig zoooooom? heheh, menmen, var for langt unna bilen.... doh

 

btw, den er sort, sparco greie.. lavt montert egentlig fin..

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 432
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grøss..ser så feil ut som det går an, en hvilken som helst annen spoiler ville vært bra, evo vingen er jo direkte pen i forhold, men jeg hater spoiler uansett, den skal være ekstremt velformet for å ikke ødelegge linjene på bilen

 

edit:merca på post 1 altså

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må spørre, synes dere Alu.vinge ser like teit ut på denne bilen f.eks?

Jeg mener iallfall den passer fint. Når bilen er såpass gjennomført fra før synes jeg den hjelper til litt med å legge den siste touchen på bilen... eller noe. :)

Men jeg synes fortsatt at alle bilene som tidligere er posta her ser latterlige ut. Men jeg mener også at noen biler faktisk passer med det, men da må de ha litt mer enn krom hjulkapsler og Torshov vinge.

 

1056312979.jpg

1056312881.jpg

er noe av det jævligste jeg har sett montert på en supra, syns det er veldig trist når folk ødelegger supraer på den måten. ødelegge biler som har gått ut av prod er skam. håper han for guds skyld har originalspoilern liggende. selv om jeg synes supraen er fetest UTEN.

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

mitt bidrag:

 

Pict0031.jpg

 

 

Pict0028.jpg

 

 

klassiker av en bil, men den vingen.....uff..nei..har ikke ord.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å hærpe en bil da...

 

OT Warning: Volvo Lars: det er ikke du som kjører rundt med Alu-Vinge på Volvoen din i Horten? :rolleyes:

nope, har ikke lappen, bilen står demontert i min garasje å jeg skal ALDRI ha en alu vinge på en bil som jeg eier....ALDRI!!

 

Er ingen volvos i horten med alu vinge...bare en jeg kjenner som har en type STOR på sin bmw 518 e28....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo går faktisk en volvo med aluvinge i horten..

Ser den stadigvekk på Shell.

Møtte den på sofus her om dagen også..

Fælt syn.. Masse dekaler også..

Skal få fikset bilde av den :)

[-] Golf-II cl 1.6 - 1986

[X] Audi 80cc - 1986

[X] Renault 5 TS - 1986

[X] Peugeot 307 XSI - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noe av det jævligste jeg har sett montert på en supra, syns det er veldig trist når folk ødelegger supraer på den måten. ødelegge biler som har gått ut av prod er skam. håper han for guds skyld har originalspoilern liggende. selv om jeg synes supraen er fetest UTEN.

Sånn da? :rolleyes:

Originalvingen er penest, Supra uten vinge er jeg ikke fan av. Er så nakent og tomt...

 

HPIM1244-34.jpg

 

HPIM1256-36.jpg

 

Og mens vi først er i gang med Vaa-supraen, her uten dekaler.

020.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alu-vinge kan jo faktisk være tøft da. Til rette bilen vel og merke. Sota vinduer+alu-vinge tiltrekker seg garantert oppmerksomhet:D Ser jo bare 16 sider her inne med det.

 

Noen som forresten veit om det er ulovlig? Blei stoppa her om dagen i en bil med slik vinge, den stikker ikke på ut siden eller noe. Sitter jo skrudd fast med 4 skruer,så detter ikke av. Politiet mente dette var ulovlig, og ville ha bilen inn på skjekk. Vis dette er ulovlig så er det ganske mange i detta landet som har ulovlig vinge da. Noen kommentarer eller noen som veit om det er Lovlig/ulovlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår