Gå til innhold

Bilde av bilene deres

Ranger emnet


Inside

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Takk for det:) Det leveres originalt med hvite sideblinklys, så legger jeg ikke så mye merke til de;) Hmm, kanskje jeg skal tone de litt til sommeren..:thumb

 

Jeg stemmer for litt toning ja, var liksom en sånn liten hvit prikk på bilde jeg hang meg opp i.

Men utrolig pen bil det der!

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har stått i garasje i fire år, men nå har jeg tatt noen skruøkter på den og nå er den oppe og går igjen. Får jo gjøre noe morro med den siden jeg ikke har noe annet å gjøre :confused::confused:

 

Original GTI 16V, bredda i stål, G60 bremser og girkasse, bur etc.

Bygget som banenil i utgangspunktet.

Den skal iallfall få et strøk ny lakk, sort utvendig og hvit innvendig og i motorrom. Nytt bur skal inn, ny motor (Muligens 16V Turbo eller N/A med Webere), og ikke minst fortjener den en Rallyefront.

 

_MG_2730.JPG

 

_MG_2738.JPG

 

_MG_2725.JPG

 

_MG_2727.JPG

 

_MG_2732.JPG

 

_MG_2734.JPG

 

_MG_2737.JPG

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja,

Takk for det :)

Det er original 16V radiator, så den bør vel holde siden motoren er original foreløpig? Vet ikke om de lider av kjøleproblemer ved litt hard kjøring men :)

 

Får se om jeg ikke kan sveise sammen en custom alu radiator med tid og stunder når motoren blir oppgradert.

Har jo så mye tid til overs nå som jeg har kvittet meg med alt annet av prosjekter :D Hehe

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er original 16V radiator, så den bør vel holde siden motoren er original foreløpig? Vet ikke om de lider av kjøleproblemer ved litt hard kjøring men :)

 

Får se om jeg ikke kan sveise sammen en custom alu radiator med tid og stunder når motoren blir oppgradert.

Har jo så mye tid til overs nå som jeg har kvittet meg med alt annet av prosjekter :D Hehe

 

Bruk radiatoren fra 1,6TD, denne skal være 670x310x32, noe som holder i massevis, har denne på min lett modifiserte forgassermotor. Viktig med god kjøling vettu:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår