Mr.Stream Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 Og detta er min sin: Og slik ser den ut med vinterlefsene. SCHTØGG!!!! Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Jeg får vel legge ut bilen min og da...Mye tøffe biler her, men ikke mye amcar da ;) Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Sier bare Japse bil jeg :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Jeg får vel legge ut et bilde av bilen min jeg også da :) En temmelig standard 740tic. Super bil på vinterføre :D Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Desember 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2002 Har bilder av bilen min her: min saab regner ikke med at noen syns den er fin, saab er jo bannlyst overalt, uten at en kjeft tør å si hvorfor:) men who cares, MIN drømmebil, og den skal INGEN ta fra meg,da blir jeg sint! :op den har forøvrig 2 liters motor, 16 ventiler og snurrbo/intercooler.. 185 hk ellerno:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by CivicVTEC Sier bare Japse bil jeg :D Japse bil ja, skjønner bare ikke hva dere synes er så jævla fint med små plast biler ifra japan?? med symaskin motorer og som ser ut som små akebrett opp ned?? Hvis man skal få en japse bil til og gå bra, så må man jo først og fremst bygge om hele motoren, slik at det er egentlig ikke japse lenger også må man sette på masse plast og dritt for at den skal se kul ut...greit nok..men hvorfor ikke bare gjøre det med en gang da?? kjøp amcar...så har man kul bil med en gang...uten noe dilldall... Min mening Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Originally posted by kai_willy Japse bil ja, skjønner bare ikke hva dere synes er så jævla fint med små plast biler ifra japan?? med symaskin motorer og som ser ut som små akebrett opp ned?? Vi skjønner ikke deg heller. Så da kan man likegjerne holde kjeft.. Originally posted by kai_willy Hvis man skal få en japse bil til og gå bra, så må man jo først og fremst bygge om hele motoren, slik at det er egentlig ikke japse lenger... Kanskje du kunne undersøkt LITT før du tømte verbalt avfall her?? Hørt om en ting som heter Supra? Eller 300ZX? Er du klar over potensialet i disse med orginal motorinnmat, eller er dette og "din mening"? Originally posted by kai_willy kjøp amcar...så har man kul bil med en gang...uten noe dilldall... Min mening lol lol lol lol Hvorfor har jeg ikke tenkt på det før?? *Ergre* lol lol Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Har hørt om og kjenner folk som har hatt disse bilene og sett mye av de, synes rett og slett at det er kjedlige biler...altså til den prisen de koster så er de ikke halvparten verdt i det hele tatt...De går sikkert bra de, men det er liksom det verste av det verste når det gjelder disse bilene, og det har de først laget i "nåtid" amcar har alltid vært verst..og er det fortsatt...folk skryter av at biler gjør null til hundre på 5 sek..akkurat som det skulle være noe stort....det burde nesten vært en selvfølge siden det er en bil laget i år 2002- og når man tenker på hva det koster...Fattern har en Transam som gjør 0-100 på 4,2 sek...og det er liksom en 79 mod...Hadde en mustang og den gjorde 0-100 på 4 sek..det var en 69 mod...Altså..dere skjønner hva jeg mener?? Har ikke sagt at de er så jævla stygge...synes bare det er veldig kjedlige biler og "vanlige" biler.... Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Prøver igjen jeg. Fra den dagen jeg kjøpte den. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Gamle bilen. Fikk ikke inn større bilde... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 For at alle skal kunne se hva slags bil du har, så hadde det vært fint om alle kunne legge opp bilder av bilen sin her. Litt fakta om bilen må ogsåp være der da. Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by ccb For at alle skal kunne se hva slags bil du har, så hadde det vært fint om alle kunne legge opp bilder av bilen sin her. Litt fakta om bilen må ogsåp være der da. Har linker i signaturen min.... :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Fin bil det der, Borabora :) Åssen dimensjoner det på dekke du bruker btw? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Ford Granada 2.8 Ghia. Prosjektbil, 8`er skal inn, rustsveise den lille rusta som er, pusse og lakke. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Legger ut et bilde av arbeidsbilen min jeg. Det er en 1969 modell Opel Kadett 1,1S. Kjøpte den i fjor. Da hadde bilen stått parkert i 10 år. Han som eide den kjøpte den i 73, for 3500 kr. Nå var han tenkt å vrake den, for den sto bare i veien. Heldigvis fikk jeg tak i den først. Betalte 1500 for den, satte i batteri, startet og kjørte hjem. Pusset den ned og lakkerte den. Det eneste jeg har gjort med den ellers, er å skifte bremsesylindre, da pakningene var ødelagte etter at bilen hadde stått så lenge. Den gikk rett gjennom EU kontrollen. Ikke verst:D Hvor i svarte ble det av bildet da???? Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg