agjell Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 kjærra mi. fåreløpig umodifisert, men når våren kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Andy156 Litt selvironi har du vel? :) Jeg har aldri påstått at jeg er bedre enn noen, men har aldri crashet eller kjørt ufor. Syntes bare det var litt morsomt. Sorry hvis du tok det ille opp! :) hehe :) klart jeg har!! for å si det sånn.. jeg sto å lo som bare det når noen kompiser gikk over bilen og sjekka om jeg kom meg hjem med den.. Men kunne bare ikke dy meg å late som om jeg tok det skikkelig ille opp.. må jo erte litt da!!! Det er vel lov?? eller? Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by jeanette84 [...] må jo erte litt da!!! Det er vel lov?? eller? Nei!! Fyyyyyyyyy!! :mad: Hehe ... er vel muligens lov da ... *sjekke lovbøker* ... riiight :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by larsmx5 her er bilen jeg bruker mest: mazda mx5 som står på verkstedet nå og får turbo & intercooler montert.. (Noen som har en brukt dumpventil til salgs??) Hei, din mx-5 var faktisk litt kuul.. men, egentlig synes jeg dem er ganske så stygge biler.. men, om du holder di flipplyktene nede.. så går det greit :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette84 Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by KeLoN Nei!! Fyyyyyyyyy!! :mad: Hehe ... er vel muligens lov da ... *sjekke lovbøker* ... riiight :P aneglsmili hehe ;) Siter man ypper ikke med meg med mindre man vil ha bråk senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 http://www.geocities.com/noxious_1000/240740.jpg den til venstre er min. Ser ikke akkurat sånn ut lengre men har ikke nyere bilder. 740en til høre er en kamerat sin Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 ble visst no tull med det bildet nå virker det tror jeg: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by Jonte Hei, din mx-5 var faktisk litt kuul.. men, egentlig synes jeg dem er ganske så stygge biler.. men, om du holder di flipplyktene nede.. så går det greit :) ja, det er mange stygge mx5`er. men jeg synes min har blitt ganske grei, men mye gjenstår. det skal være rimelig mørkt før jeg vipper opp lyktene.. man får kjøpt mye tøffe lyskonverteringer men det koster sjorta. her er et gammelt bilde: Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 1100 S, det er power det :D Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 her har jeg fått bilde av supraen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by turbotrille Her er min hverdagsbil,bare går og går aldri noen problemer Hva er vitsen med VINGE på en kassebil??? :-) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by pIMp hondaen også har jeg en goff gti :D Den bilen er FEET!! Jeg så deg ved Farmandstredet forrige fredag! :-) Lurte på hvordan senking den hadde... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet November 5, 2002 Rapporter Share Skrevet November 5, 2002 Originally posted by kaja_marlene vil nå ikke kalle det der et vrak jeg da...:) fælt så nydelig!! spes med deg inni hehe:D Og enda penere blir det når jeg får lurt deg inn i bilen til våren! ;) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Jeg får vel slenge meg på her etterhvert jeg og da, og vise dere hvordan en skikkelig bil med stil ser ut. :D Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Originally posted by Andy156 Jeg får vel slenge meg på her etterhvert jeg og da, og vise dere hvordan en skikkelig bil med stil ser ut. :D ¨ Pen natur.. men, var noe som ødela hele bildet der.. Hva for noe? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg