Gå til innhold

Nye bilder av kjerra!!!

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Ja du, $ er vel alltid det store spørsmålet.... poenget er vel å få MEST mulig kvalitet å morro for MINST mulig laken :D

 

Alt jeg veit er at det skal gå fort å se pent ut (med tiden)

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Takker for alle komplimenter:)

 

Bilen er ennå ikke solgt, men den MÅÅ selges..*snufs* håper på en pris mellom 130-140' for den! Er nok desverre bare en vanlig 1.8 20V men... er påkostet ufattelig masse pæng:D Rutene har jeg sotet selv da jeg driver med det på "frilansbasis" sliter med å få tak i lokaler jeg kan holde businessen i:(

 

Audi ringene er påmontert ruta, fikk ideen fra en som heter Lorden i Sverige... han har bl.a vært med i Bilsport osv.

 

Tape-R: Har sett deg en del ganger også, både oppe på Norway Cup å rundt om i Oslo, snadder bil du har:) Å det stemmer at jeg tidligere bodde ved kalbakken!

 

For di som er intr i info om bilen så send en pm sender kun info til de som er seriøst intr.

 

edit: BTW, det ligger noe info her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=44902

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for komplimenter.... sote ruter, hmm.. tja, pleier å ta en ca 3000 for alle siderutene.. +evt 500 lapp på bakruta... men har ikke sted å stå nå så du må ha garasje til meg så kommer jeg :)

 

Jeg driver... "Hjemservice soting" for tida :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi... du kan få komme å sote rutene mine.. =) bor på vestlandet..

 

Er det vansklig å sote rutene på en 96mod a4? i forhold til andre biler? har sota bakrutene på en 95mod mondeo og golf3, men fikk det ikke til på en 92mod civic sedan.

 

Lyst å dele noen tips og tricks ?

sotinga såg veldig bra ut på din bil foressten..

[... Passat Streetfighter - Highline Edition ...]

[http://www.coppermine.shows.it]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by illusion

oi... du kan få komme å sote rutene mine.. =) bor på vestlandet..

 

Er det vansklig å sote rutene på en 96mod a4? i forhold til andre biler? har sota bakrutene på en 95mod mondeo og golf3, men fikk det ikke til på en 92mod civic sedan.

 

Lyst å dele noen tips og tricks ?

sotinga såg veldig bra ut på din bil foressten..

 

 

Tjaaa... er liksom ikke så ofte jeg stikker bortom vestlandet da ;)

 

Neida, er ikke så vanskelig, eneste som er MØKK ¨på a4 sedan er bakruta og det å få av dørtrekket. Noen av dem sitter så inni hamperævva godt:) Tja, tips å tricks... bruk rett utstyr (IKKE ZALO!!!!!!!!!!!!!!!!) så kommer du langt.. Sotinga er strøken på bilen min den, er jo selvgjort :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår