Eelo Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Tenkte jeg skulle bytte ut høyttalerene i bilen min, en Peugeot 405GTX.. Sitter da originalt 6.5" høyttalere i døren og tweeter i dash.. Er det da noen som vet om noen sett med monteringsdybde på ca 55mm? Fant et Focal-sett med monteringsdybde på 56mm.. Men de kostet 3200,- Noen som vet om noen andre sett til en litt billigere penge? tenkte ca 2k,- skulle holde.. Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
focal Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Du får et meget bra sett i Focal 165 A.Pris 1990.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by focal Du får et meget bra sett i Focal 165 A.Pris 1990.- Anbefaler deg den jeg og. Her finner du tester og spesifikasjoner :) Og her finner du målene dens :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Minner på at monteringsdybden helst ikke må overstige 55-56mm ;) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Edit: Anbefalte det du mente ble for dyrt, bare glem det, he he :) SORRY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Hehe.. går greit.. lagde et langt fint svar som jeg bare måtte slette nå.. :D Men ser ut som det må bli de høyttalerene på meg da.. må bare få solgt gammelbilen først.. :) Får stikke til den lokale bilstereosjappa og høre om de har den inne, og se om den passer i hullene mine.. :) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Eller så kan du skaffe deg Focal Polyglass V2 frontsett, tror ikke de er så dype.. men tror de ligger litt over 2k hos den riktige forhandleren:) Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Vil du spare par hundrelapper kan du kjøpe et evt. sett på bilstereo.no (han som driver den gir 10% rabatt hvis du betaler med kredkort... :)) Just a tip... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Vil du spare par hundrelapper kan du kjøpe et evt. sett på bilstereo.no (han som driver den gir 10% rabatt hvis du betaler med kredkort... :)) Just a tip... Wohei, for en brukervennlig side :rolleyes: Finnes det en prisliste, fungerende e-postadresse eller noe et sted? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg