Laaars Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Fin ja... :) Ettersom du allerede kjører den stilen må du jo sveise igjen skilthullet. Du mener kanskje at det er mange som har det? Men det er jo ikke mange som har lyktespoilere, så da veier det opp ;) Også finnes det fler Golfer med skilthull en igjennsveisa skilthull. Og i mine øyne vitner det om en som tar Golfen sin seriøst og holder det gjennomført. Selvom det begynner å bli vanlig... men om man skal kjøre stilen så må man jo ta det fullt ut :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Nice. Liker sånne små røde søte biler jeg. :D BTW: Må melde deg inn i klubben oxo må du komme på Rudskogen så vi får sett litt på bilen 15 august. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 JEG OG!!! hehe;) volkswagen audi club tenker du på? skal på rudskogen iallefall;) streetmeet i sarp til lørdag og regner jeg med;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Stine JEG OG!!! hehe;) volkswagen audi club tenker du på? skal på rudskogen iallefall;) streetmeet i sarp til lørdag og regner jeg med;) :cool: Yepp. Hmm.. Blir bra det. ;) Burde vel tatt en tur dit om det ikke hadde vært så langt.... Ikea er bedre for meg. He,he. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by borabora BTW: Må melde deg inn i klubben oxo må du komme på Rudskogen så vi får sett litt på bilen 15 august. ;) Sett litt på bilen du liksom... ;) :D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hehe,er nok litt mer enn bilen som skal sjekkes ut her ja ;) Jaja,må da være lov :P Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hold dere til topic nå. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 haha, digg signatur, Stine Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har et nytt hvitt sideblinklys i bilen min nå, hvis det blir noe av lørdagen, Stine... ;) Details... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 lungt;) det sitter ganske bra det vi satt på og men det kan vel kanskje være greit å bytte det med det samme? vi får prøve å få til noe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 det er ikke det ytre som teller.. det er hvem som kjører ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Ser fin ut den Golfen der! Legg ut litt flere bilder da, så jeg får se om den er finere en gammel bilen min! :P Bra det kommer litt flere jenter på forumet som faktisk har bil, og bilvalget ditt er bra!! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 takk takk.. koselig å høre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by wicky124 har en merkelig følelse på gang her..om en gutt hadde sagt "Dette er golfen min!" og lagt ut bilder av denne golfen hadde en god del sagt "usj..kjedelig.." eller "dette er gjort mange ganger før" og slike ting..men strax en jente dukker opp så mykner alle på forumet og gir ros...hehe... tøfler..:D Har også merket denne stinkende følelsen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg