Gå til innhold

Hvor fort på Norske veier?? (Del med andre hvilken idiot du er)

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, vett ikkje helt ka toppfart er, vet at audien ga seg på 245km\t og cbr900`n eg lånte gikk vell over 270 for da va eg mer opptatt av og følge med på veien :P

 

og ellers så lura eg litt på kordan han kare oppi her klara 255km\t på en a4 ... da eg har 245km\t på turtall sperra i 5. gir... rekna ikkje med at han har dradd sperra noe lengre en de 7200 o\m eg har på min? (siden det stortsett er det turtallet som er progga i de fleste chippene), MEN må si at eg såg ivertfall begevegelse på nåla mi fra 225-245 :D :P (ca. 330hk på veiva i audien min)....

 

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest johnnyfree

Jeg hadde en toyota carina 1.6 16V. Jeg og en kompis testa den ut i ei lang 80 sone. Hadde 200 kmt når jeg passerte 50 sonen. Så har kjørt 200 i 50sonen. Lurer på hva purken hadde sakt viss han hadde målt meg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en toyota carina 1.6 16V. Jeg og en kompis testa den ut i ei lang 80 sone. Hadde 200 kmt når jeg passerte 50 sonen. Så har kjørt 200 i 50sonen. Lurer på hva purken hadde sakt viss han hadde målt meg der.

 

1.6 16v har en maks hastighet på 185 km/t.

 

Vis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johnnyfree
1.6 16v har en maks hastighet på 185 km/t.

 

Vis jeg husker riktig.

 

Vet ikke jeg. Men på nåla sto d hvertfall 200. Men er jo selvfølgelig feil. Denne hadde 116 hk mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en toyota carina 1.6 16V. Jeg og en kompis testa den ut i ei lang 80 sone. Hadde 200 kmt når jeg passerte 50 sonen. Så har kjørt 200 i 50sonen. Lurer på hva purken hadde sakt viss han hadde målt meg der.

 

du skulle hatt bank!

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for meg merkelig at en slik mildt sagt idiotisk tråd får så mye respons!

Om noen har kjørt i 200+ km/t i 30- eller 50-sone så burde de heller skjemmes enn å skryte over det. Er nettopp slike jeg håper mister lappen - for alltid! Mulig det er meg det er noe galt med, men det får så være. Det er bare min mening.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår