Dr_S Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Ok...først av alt, la meg si en ting: IKKE prøv å bytte til 97 front uten å få hjelp. Den sitter festet med noen sinnsyke skruer, bl.a. 2 stk miniskruer i hvert hjørne. Jeg sleit noe sykt for å komme til og skru ut disse. Måtte inn via hjulbua, innunder innerskjermen t.o.m. MEN, jeg er allikevl fornøyd selv om jeg ikke fikk på den nye fronten/grillen idag. Den og M3 speilene kom tilbake fra lakkboksen idag og det er gjort MEGET bra arbeid, synes jeg. Og siden de brukte over 3 uker på jobben, ble det også, til fordel for moi; MEGET billig. De nye kromnyrene er på plass, og alt er forhåpentligvis på plass imorgen. Rakk ikke alt dette idag, så nå står bilen uten lykter og grill..bussen til jobb ja. :rolleyes: Noen bilder av resultatet, flere bilder kommer selvfølgelig når alt er på bilen min. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Jeg byttet også til 97 mod front m/chrome nyrer på min bil. Var litt mere jobb enn jeg trodde ja. Men en ting er sikkert : Det blir mye penere å se til.... spessielt med chrome nyrer synes jeg :) Siter Min bil m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 gjør seg med 97 grillen..Min har lugget hjemme nå ulakkert siden i mai eller no..savner lakkerer jeg..huff.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Montert på, fremdeles var den grillen hard å få på, enten er den skjev eller så er fronten min det. Forrige eier hadde et lite uhell vet jeg. Nå er panseret smekka igjen så stramt at jeg vet ikke om jeg får det opp igjen well edit: panseret gikk helt greit opp :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Noen som vet hvor man får tak i slike m-gulvmatter??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by aleks104 Noen som vet hvor man får tak i slike m-gulvmatter??? Kjøpte mine fra Tyskland, http://www.sanituning.de Ble temmelig dyre, kom vel på rundt tusenlappen tilslutt + toll, men dette er matter foran og bak da (de bak er uten logo) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 det ble pent!:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 pent =) morro å se deler fra gamle bilen min kommer til nytte igjen =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Azzido pent =) morro å se deler fra gamle bilen min kommer til nytte igjen =) Ja, nå har jeg 325 cab look på bilen ;) hehehe Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Dr_S Ja, nå har jeg 325 cab look på bilen ;) hehehe hehe, ja den kan jo diskuteres... men skaffer du vinkelkutter kan jeg hjelpe deg et stykke på vei =) bilen din er det nærmeste jeg kommer gamle bilen min nå ihvertfall =) nesten så jeg må kose litt med den neste gang jeg ser den =) hehe... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 :hug: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Dr_S :hug: =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoneR Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Oi oi! Jævla nice bil! :D Vil også ha! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 deili med 97 front..:op Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Ble veldig pent dette her. 97 front og speilene gjør mye! Hva er neste ut på lista nå da? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg