Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Ok...først av alt, la meg si en ting: IKKE prøv å bytte til 97 front uten å få hjelp. Den sitter festet med noen sinnsyke skruer, bl.a. 2 stk miniskruer i hvert hjørne. Jeg sleit noe sykt for å komme til og skru ut disse. Måtte inn via hjulbua, innunder innerskjermen t.o.m. MEN, jeg er allikevl fornøyd selv om jeg ikke fikk på den nye fronten/grillen idag. Den og M3 speilene kom tilbake fra lakkboksen idag og det er gjort MEGET bra arbeid, synes jeg. Og siden de brukte over 3 uker på jobben, ble det også, til fordel for moi; MEGET billig. De nye kromnyrene er på plass, og alt er forhåpentligvis på plass imorgen. Rakk ikke alt dette idag, så nå står bilen uten lykter og grill..bussen til jobb ja. :rolleyes:

 

Noen bilder av resultatet, flere bilder kommer selvfølgelig når alt er på bilen min.

 

 

IMG_3576.jpg

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Montert på, fremdeles var den grillen hard å få på, enten er den skjev eller så er fronten min det. Forrige eier hadde et lite uhell vet jeg. Nå er panseret smekka igjen så stramt at jeg vet ikke om jeg får det opp igjen well

 

 

edit: panseret gikk helt greit opp :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aleks104

Noen som vet hvor man får tak i slike m-gulvmatter???

 

Kjøpte mine fra Tyskland, http://www.sanituning.de

Ble temmelig dyre, kom vel på rundt tusenlappen tilslutt + toll, men dette er matter foran og bak da (de bak er uten logo)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Ja, nå har jeg 325 cab look på bilen ;) hehehe

 

hehe, ja den kan jo diskuteres... men skaffer du vinkelkutter kan jeg hjelpe deg et stykke på vei =)

 

bilen din er det nærmeste jeg kommer gamle bilen min nå ihvertfall =) nesten så jeg må kose litt med den neste gang jeg ser den =) hehe...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår