Gå til innhold

Tråden om min bil, E36 318IS coupé

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Hva er det med dere bmw-entusiaster og m3 logo'er???

 

Nesten alle som eier bmw'er hiver på en masse m3 greier for å få den mest mulig lik en m3... hvorfor ikke heller bare spare ALLE pengene dere kan og kjøpe en ekte sak?

 

Er nesten som om jeg må få meg masse skyline gt-r logo'er å putte overalt på bilen.. hehe

 

Men men, smaken er som baken, den er delt...

 

 

 

-Erik-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 691
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Seriøst ass...

Å sette M emblemer på en 318 er som om jeg skulle klistra Turbo merke bak på min Vectra... Den blir ikke en M3 med M emblemer, samme som at min ikke får Turbo av en turbo-sticker.

 

Det er greit å style en BMW, ikkeno feil med det, men at ALLE skal prøve å lage M3 wannabe kjerrer blir bare for teit... Det gir ikkeno personlig preg, og det er definitivt ikke tøft...

 

Har dere SÅ jævla lyst på M3...så kjøp en... Spar... Ta opp lån... Selg PC'en og stereo-anlegget... Donér sæd... Whatever...

Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter...

 

- 1995 Subaru Impreza GT

x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med: Girspak... Oljelokk... Matter... ?

 

Okay, den M'en brukes vel også på andre BMW M-modeller, men siden dette er en 3 serie så er det vel M3 look'en og ikke M5 f.eks. han er ute etter...

 

Og hva med M3 speil... M3 rear diffusor... M3 style front... osv...

Vanlig mann i gata vil jo ikke forstå forskjellen like vel, og de som har i det minste litt peiling vil jo avsløre det med en gang.

 

Hvem er det dette skal lure?

 

Blir akkurat det samme som folk som kjøper Type-R og "Mugen Power" osv logo'er til Honda'n sin for at den skal se veldig rask ut.

Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter...

 

- 1995 Subaru Impreza GT

x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den helt store forskjellen er hva?

 

Hvor mye har "M-Tech" med 318is å gjøre?

 

Som nevnt... Det blir mye det samme som om jeg setter "Turbo" sticker bakbå bilen min.

 

Eller om noen setter V-TEC logo på en Honda uten V-TEC...

 

Skal man ha "M-Tech" logoer på BMW'en...så får man kjøpe en M model...

Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter...

 

- 1995 Subaru Impreza GT

x 1989 Opel Vectra 2.0i 4x4 *Svett som faen* -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha :)

 

BMW blir levert med forskjellige M-pakker.. Det vil si at de er M-tech versjoner.. En M3 har alt dette M greiene, mens andre BMW'er er levert med forskjellige M-pakker..

Min BMW er levert med M-tech understell orginalt fra fabrikk.. BMW328's BMW er levert med full M-tech optikk fra fabrikk.. Altså med frontfanger, sideskjørt, hekkinnsats, sidelister, osv.. Så da er det BMW som styler sine biler som M3'er, ikke kunden..

 

Det blir jo akkurat som om en Golf fyr skal montere 90 fanger på bilen sin, så prøver han å style den som en G60.. Alle G60 (ved unntak med Ltd edition) blei levert med 90-fangere..

M-tech stylingen er veldig pen, og det er derfor folk sverger til den, istedet for de svære lumma, seidl etc kitene.. Mye av det er veldig overkill og man vil ikke at bilen skal se slik ut..

 

Og Nissmann, om du klistrer masse Skyline emblemer på din S13, så er du jævla harry. For hvor i all verden har noen av oss klistra et M3 merke på bilen egentlig? Ingen som har klistra et M merke engang..

 

LunarG, hvordan har du stylet Opelen din da? Ser nå at det er mange i deres kretser som kjører rundt med M3 speil.. Så ja? hmm.. Det går jo ikke... Og hva med alle som kjører rundt med angeleyes? Dere har jo ikke en BMW.. Hva gjør dere med M3 speil og Angeleyes da?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hahaha :)

 

BMW blir levert med forskjellige M-pakker.. Det vil si at de er M-tech versjoner.. En M3 har alt dette M greiene, mens andre BMW'er er levert med forskjellige M-pakker..

Min BMW er levert med M-tech understell orginalt fra fabrikk.. BMW328's BMW er levert med full M-tech optikk fra fabrikk.. Altså med frontfanger, sideskjørt, hekkinnsats, sidelister, osv.. Så da er det BMW som styler sine biler som M3'er, ikke kunden..

 

Det blir jo akkurat som om en Golf fyr skal montere 90 fanger på bilen sin, så prøver han å style den som en G60.. Alle G60 (ved unntak med Ltd edition) blei levert med 90-fangere..

M-tech stylingen er veldig pen, og det er derfor folk sverger til den, istedet for de svære lumma, seidl etc kitene.. Mye av det er veldig overkill og man vil ikke at bilen skal se slik ut..

 

Og Nissmann, om du klistrer masse Skyline emblemer på din S13, så er du jævla harry. For hvor i all verden har noen av oss klistra et M3 merke på bilen egentlig? Ingen som har klistra et M merke engang..

 

LunarG, hvordan har du stylet Opelen din da? Ser nå at det er mange i deres kretser som kjører rundt med M3 speil.. Så ja? hmm.. Det går jo ikke... Og hva med alle som kjører rundt med angeleyes? Dere har jo ikke en BMW.. Hva gjør dere med M3 speil og Angeleyes da?

 

WORD!

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere problem med dette (ser at dere kjører opel og annet søppel) så får dere ta direkte kontakt med BMW. Det er de selv skyldig i dette er noe man også for kjøpt orginalt til sin f.eks 320.

 

Slike diskusjoner som dette ødelegger veldig mye for forumet. Typisk fjortiss prat og bygdeprat. Slenge dritt om andres bilmerker. Hold dere til skropelforumet og nissanforumet.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LunarG

Og den helt store forskjellen er hva?

 

Hvor mye har "M-Tech" med 318is å gjøre?

 

Som nevnt... Det blir mye det samme som om jeg setter "Turbo" sticker bakbå bilen min.

 

Eller om noen setter V-TEC logo på en Honda uten V-TEC...

 

Skal man ha "M-Tech" logoer på BMW'en...så får man kjøpe en M model...

 

Bilen min er en orginal M-tech utgave. Skal jeg da fjerne M-tech stylingen som fulgte med bilen da den var ny? M-tech er ikke akkurat det samme som M3.

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår