_DuDe| Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 j tror detta blir bra j håkon.. hehe.. var ihvertfall grom lyd i den nå må j si.. når du reiste i fra esso`n......skal vi prøve å polere en felg til uka? bare for å se åssen det blir.. hva må j kjøpe med meg i såfall? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by _DuDe| j tror detta blir bra j håkon.. hehe.. var ihvertfall grom lyd i den nå må j si.. når du reiste i fra esso`n......skal vi prøve å polere en felg til uka? bare for å se åssen det blir.. hva må j kjøpe med meg i såfall? Blir bare bedre å bedre.. :D Neste nå er vel litt lakkering av detaljer inne i bilen med bilfargen... + grenrør da... Vi kan jo prøve å få polert opp en felg.. Om det ikke er minusgrader å sånn da... ;) Bare ring å hør om jeg har tid du... Har ingen spes planer tror jeg.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 ja ellers så kan jo du bare skrive på forumet da.. om når du har tid å vil å sånn..... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by _DuDe| ja ellers så kan jo du bare skrive på forumet da.. om når du har tid å vil å sånn..... Om jeg har tid, er en ting. Om jeg VIL er en annen ting.. :D :D Hehe.. Nei jeg sier fra jeg kjetil.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by vwfreak Takk! :) De gamle brock felga du mener? De ble solgt bare noen dager etter jeg kjøpte nye desverre... Desverre?? Neppe! Blei konge med de felga på golfen min. Men må si den jetta`n din bare blir råere og råere. sombrero Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Originally posted by VW2 Desverre?? Neppe! Blei konge med de felga på golfen min. Men må si den jetta`n din bare blir råere og råere. sombrero Hehe... Synd for han som ville kjøpe de kanskje da... ;) Har ikke bilde av golfen din med felga på da?? Tror ikke jeg har sett bilde av den med brock-felga... :) Går det som planene i hodet så blir den enda råere til neste år..... ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by vwfreak Hehe... Synd for han som ville kjøpe de kanskje da... ;) Har ikke bilde av golfen din med felga på da?? Tror ikke jeg har sett bilde av den med brock-felga... :) Går det som planene i hodet så blir den enda råere til neste år..... ;) Ja var synd for han ja.... Har et par bilder men skjønner forsatt ikke hvordan man legger ut bilder her. Hakke satt meg helt inn i det enda! :D Gleder meg allerede til å se den på treff til neste år!!! Hilsen Martin Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by VW2 Ja var synd for han ja.... Har et par bilder men skjønner forsatt ikke hvordan man legger ut bilder her. Hakke satt meg helt inn i det enda! :D Gleder meg allerede til å se den på treff til neste år!!! Hilsen Martin Oki... Kan jo prøve å sende et bilde på mail om du vil.. :) hakon_jetta@hotmail.com så får jeg sett bilen med de nye felga.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 bilder av forgasser montert eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by vwgolf2 bilder av forgasser montert eller ? Har et her.. Det er ikke helt ferdig sånn som det er her.. men ikke mye ulikt ferdig.. :) Må få deg sånne du oxo synes jeg... ;) Blir iallefall grom lyd.. :) Og tøft på old school... :cool: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Kjempe bil ;) Leste reportasjen i Treffpunkt...... Kjempe innsats må jeg si..... Fortsett slik... Thor! Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Noen som vil scanne/ta bilde av reportasjen til de som ikkje kjøper eller har dette bladet tilgjengelig? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 kan gjøre det senere, men må opp å lete etter bladet... Anyway, de gasserene der lukter bensinforbruk :p Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Jeez Noen som vil scanne/ta bilde av reportasjen til de som ikkje kjøper eller har dette bladet tilgjengelig? http://www.vwaudi-club.no/ Meld deg inn så får du bladet i posten;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Ønsker meg medlemskap til jul :D Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg