cREATURe Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Her om dagen tok jeg og Trond.S oss en liten tur nedover i vårt vakre land. Vi skulle på oldschool delejakt, etter tips fra Henning. Dette kom vi tilbake med. Splitter nye kromfangere som har ligget på lagring siden den gang man fikk kjøpt det. To til meg og en til Hennning som desverre fikk korta inn golfen sin for en liten stund siden. Mangler fortsatt sidestykker, plasten i midten og fester da. Men det skal vel ordne seg på et vis. Godt å få krommen i hus. Begynte å lure på om jeg skulle kjøre plastfangere. Men nå er det ganske utelukket :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 MINE! :D Men jeg mangler én. Hvis noen har en (eller to) 7x13 Allycat Rallye Special 4x100 til overs så skrik ut! de felgene ligna veldig på noen jeg har liggenes hjemme, skal jeg ta bilde og legge ut ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ja, kan gjerne det :thumb Skulle veldig gjerne hatt et helt sett med disse. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Ja, kan gjerne det :thumb Skulle veldig gjerne hatt et helt sett med disse. jeg har bare 2 stk hvertfall, sjekker senere i dag ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Var ute i verkstedet en tur idag. Den gamle bakluka mi var jo bare kjeks, så fikk tak i ny på høggern før i år. Lurer nesten på å beholde merkene :) Denne skal jo være clean. Så vi har fått ordnet en magnetventil til å ta seg av åpning av luka. Bryteren til dette blir vinduspusseren til bakluka (må bare huske å skru av så den ikke står på intervall :thumb). Men skulle hatt det sånn at bakluka åpna seg bare låsen gikk opp. Tenkte litt på en sånn kromma panserløfter. Det hadde jo vært stilig, men spørs om den er sterk nok. Her er en liten video av låsen "in action" [1.5 mb] Fikk sveisa igjen hullet til knappen. Mangler litt sparkel da. Så begynte jeg å sandblåse litt rundt vinduet. Fant noe alvorlig rust når vi tok ut det her om dagen. Hadde gudskjelov en ekstra sekk med sand :D Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Ser der a!! Flink gutt du har vært a :) Da er luka klar da. Noen som har testa å lakkere selv i motorrom, dørkarmer og innvendig? Må jo være lettere å få bra resultat på små områder. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Gleder meg til å få på disse dassrulla her ja. Stefaren min så dumt på meg når jeg sa at jeg skulle ha 175/50 dekk på dem. Det så visst skikkelig teit ut. Hehe.. uhhmmwhat? Er visst delte meninger om det. det ser utrolig bra ut;) hadde dette på en polo jeg hadde for en stund siden.. samme felgene til og med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Ja, det blir nok sehr schön tror jeg :) Bare håper den blir lav nok så det står i stil. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Hvordan kan man finne på å ha en Golf II som delebil til en Einser? Hmmm... wonder Neida, blir jo lækkers dette. Korte baklykter, chrome fangere, dassruller. PENT! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Haha.. ;) Jo, nå skal du høre. Jeg skulle egentlig bare ha hjula til den, for å få godkjent senkesettet på tre'ern. Så møttes vi utafor dynga den dagen den skulle kastes. Men så var det stengt akkurat da. Så da kjøpte jeg den bare. Er jo deler som passer både einser og dreier på denne så. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Haha.. ;) Jo, nå skal du høre. Jeg skulle egentlig bare ha hjula til den, for å få godkjent senkesettet på tre'ern. Så møttes vi utafor dynga den dagen den skulle kastes. Men så var det stengt akkurat da. Så da kjøpte jeg den bare. Er jo deler som passer både einser og dreier på denne så. Du kjøpte en 2er som delebil til 1er, for å få godkjent senkesettet på 3ern. Ja, det var logisk ;) Hvilke deler fra 2er passer 1 og 3? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Vet at bremser og sånn passer på ener'n. Og bakstillinga passer ihvertfall på tre'ern. Og håper jo takluka skal passe på einser'n også. Vet ikke alt, men er jo derfor man har ETKA :) Bilen står forøvrig slik nå. Rette stuket? Der er fondmetal felga som fikk meg gjennom kontrollen hos biltilsynet også! 155 dekk gjør enhver kontrollør myk som smør. Så en liten gledeståre i øyekroken på han når jeg viste fram mine praktiske smale sykkeldekk :w00t Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 ser ut som gammel stilen,der bilene skulle være høye bak,hvis noen her husker det he he.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 hey! helt glemt av de 2 felgene jeg hadde liggenes, men er er noen bilder. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Hei, jeg hadde helt glemt de selv jeg :) De så skikkelig old skool ut. Dessverre så er det ikke de samme :/ For du hadde bare to stk ikke sant? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg