cREATURe Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 hallu.. sitter her å venter på uppdate jeg:D Oisann.. lenge siden jeg har skrivd noe her nå. Men har ikke skjedd så veldig mye da. Har fått på frontplata igjen. Godt å bli kvitt den gamle fæle bulkete.. Og blitt ferdig med pussing og polering av felga. Ble noen timers arbeid for å si det sånn. Leverte dem inn idag og fikk på dekka. Det som gjenstår er å lakkere senter svart. Men må legge ut noen bilder av hjula sånn som de er nå :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ja, her var det lenge siden det hadde skjedd noe gitt. Skal du ha helsort senter, eller kun der det er "utdypet"? Altså, så det blir sølv ytterst på kantene om du skjønner. Kan ikke si annet enn at kanten på felgene er skikkelig grym:) Blank og fin. Var grei nok dekkstrekk også! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ja, her var det lenge siden det hadde skjedd noe gitt. Skal du ha helsort senter, eller kun der det er "utdypet"? Altså, så det blir sølv ytterst på kantene om du skjønner. Kan ikke si annet enn at kanten på felgene er skikkelig grym:) Blank og fin. Var grei nok dekkstrekk også! Takk takk. Godt å høre at all pussinga ikke var forgjeves :) Tror jeg kommer til å gå for helsort (matt svart) senter, siden de fleste har bare i de utdypningene. Blir det ikke bra så er det ganske fort gjort å gå over de kantene med papir etterpå. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Fy faen det blei gromt, sånn passelig strekk :) Hadde aldri trodd at kanten kunne bli så fint med bare håndmakt. Tøft at gutta på dekksentret skrøyt av hjula også! Dette har vært sagt så mange ganger før, men den må bli klar til sommer'n! Ikke en sommer til uten einser ragging :D Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Nei, nå MÅ den blir ferdig. Vi SKAL på bugrun til våren, om jeg så må dra den dit med håndmakt. Men begynner å se lyset i tunnelen. Teknisk er den jo i bra stand nå. Tror ikke det er mer som må byttes der nå. Karosserimessig er det da å bytte bakplate og hjulbua på andre sida + litt smårust pussing og sparkling. Burde klare det på et halvt år.. Hjula ga meg litt inspirasjon og arbeidslyst igjen :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Kule felger :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Nei, nå MÅ den blir ferdig. Vi SKAL på bugrun til våren, om jeg så må dra den dit med håndmakt. Men begynner å se lyset i tunnelen. Teknisk er den jo i bra stand nå. Tror ikke det er mer som må byttes der nå. Karosserimessig er det da å bytte bakplate og hjulbua på andre sida + litt smårust pussing og sparkling. Burde klare det på et halvt år.. Hjula ga meg litt inspirasjon og arbeidslyst igjen :) har lovet og være med, så bare ta kontakt! Du må få den på bugrun! Lurer på om jeg har noen ferdige biler til våren :wonder: Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 NAMNAM! :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet September 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 NAMNAM! :D Bare måtte :p In other news: Fikk en liten pakke idag med to kromma dørhåndtak. Er litt slitne i krommen, men får se hva en runde med autosol kan gjøre med det. Har også et fra før som er så si strøkent. Så har jeg fått bytta brekkvaier, da jeg ikke fikk på trommel'n. Brekket gikk ikke skikkelig tilbake. Men nå funker alt som det skal. Har også satt på nye hjullager i samme slengen. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ser bra ut, felgene dine ble utrolig fete! Takker. Prøvde de på bilen her om dagen, og ble ikke helt feil, syns jeg selv da :) Var en liten tur hos Henning igår og henta noen grom deler. Fikk ikke med meg alt. Golf er jo ikke akkurat no varebil :p Så mesteparten ligger hos fattern, som bor like ved. Fikk blandt annet et beige delskinn interiør fra 75 modell golf :) Fikk ikke tatt bilde av det dessverre pga lite batteri. Hørte også med dashbord. Her er instrumententpanelet, ser såvidt panelene som sitter på siden i baksete i bakgrunnen. Også delene jeg har sikla på i lang lang tid. Endelig små lykter, og swallowtail ;) Ikke bare bare å bygge om da. Siden han som kutta de ut ikke akkurat har tatt med mer enn akkurat nødvendig. Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det inne i hjørnet der :wonder: Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 :phatyo Det der så jo skamtøft ut da! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Den ble litt bøllete ja :D Eneste minus er at jeg måtte ligge i 100 på speedometeret for å holde følge med trafikken som gikk i 70.. hehe Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Den polisjen din ble jo knallbra!!:D wihu! og drit i 1'eren, 3'er med 8x13" Jeay! :) :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 haha.. :D Jeg har funnet ut at jeg må ha nye felger til 3'ern ihvertfall ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Japp, smell på noen KnÆsNe felger med kant, så blir det braa :D Har forresten fått 60/40 senking til Vinterbilen nå..Poloen altså:P skal montere det så fort det ikke regner,,,,(som om det skjer :klovn:) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg