cREATURe Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Ja, nå har jeg holdt dere på pinebenken lenge! Hehe.. Vel.. her har dere skjønnheten! Vurderer å døpe den Valentine. Ble jo min på valentine's day så.. :hello: Vi kom oss helskinnet hjem til tross for sommerdekk og vinterveier. Takk for tauinga Trond! :pray Skal ta noen flere bilder imorgen. Fikk massevis av deler med også. Kjekt å ha! Og alle sammen, husk at jeg har førsteretten på delene her nå da :win Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Blir artig å følge videre med på! 1'er prosjekt er ALLTID gøy å følge med på! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 hehe kult ;) gratulerer med din valentine ;). Husk at jeg vil ha 2. rett til framstolene da ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Bilder av "Valentine" Hmmm.. hvor har motoren tatt veien???? Åja.. her ja... Og litt her også gitt... :D En haug med deler, bokstavelig talt :) Bla 4 innsug og forskjellige gassere, og 2 ekstra manifolder. Diverse lykter og masse dupeditter. Har ikke helt fått oversikten over alt enda. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 cREATURe skrev: En haug med deler, bokstavelig talt :) Bla 4 innsug og forskjellige gassere, og 2 ekstra manifolder. Diverse lykter og masse dupeditter. Har ikke helt fått oversikten over alt enda. Havner vel i "kjekt å ha"-haugen det meste... Men, sikkert greit å ha oversikt.. du veit jo aldi hva vi andre einserhuer kommer til trenge etterhvert :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 ekkoj skrev: Havner vel i "kjekt å ha"-haugen det meste... Men, sikkert greit å ha oversikt.. du veit jo aldi hva vi andre einserhuer kommer til trenge etterhvert :) Ja, den haugen du nevner der blir bare større og større ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 hehe, digger interiøret, noe kjent med det :D Det er en fin bil det der, et par kromfangere så hadde den vært topp :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Etter at jeg fikk på kanalen så rettet jeg mine rusthatende øyne mot skjermbuen bak. Fysj og fy.. Rust rust og rust :aug: Kuttet av den ytre.. og lappa på den indre. Og så har jeg fått punkta den på idag happyhappy Gjenstår litt arbeid enda da. Men den er ihvertfall på. Takluka fra toergolfen min passa som en drøm. Gadd ikke å kjøpe ny med tilt når jeg allerede hadde denne. Det får bli en annen gang. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Dæven!! Detta blei bra Marius. Er bare å få valsa kanten til briste-grensa nå :) Gleder meg til sommer'n og gliding rundt i denne bilen. Da blir damene ville veit du happyhappy Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 jøss, så mye du har fått gjort i dag a, kjempegreier :D som sagt, når jeg kommer innover til hønefoss ( med min late 1300 så tar det nok et par timer fra bærum ;) ) så får du ta damene og bruskassa :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hahaha.. Med sånne gromme biler kan det jo bli en del damer (aka ekstra vekt). Kanskje jeg må trimme? :peace: Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 trimme? det bør da hvertfall jeg gjøre nå som du har dobbelt så mange hk :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Var å henta noe deler på "die aller vaerste" i helga. -Kromlister (Sidene oppe og nede + bagasjelokk) -Blankt Tanklokk -Hvite blinkers til frontfanger Bestilte også krommede låsekasser og endestykker til kromfangerene. Men de hadde dem ikke inne på volkswarenhaus akkurat da. Men de blir ettersendt innen 14 dager :thanks Ellers så går det mest i pussing av sparkel på bilen for tiden. Er absolutt ikke flink til å sparkle så.. Nesten ferdig med skjøten av kanalen. Men skjermbua mangler det en del jobb på. Vet ikke om jeg har lagt ut bilde av bagasjeluka? Vel her er den ivaffal.. kleena :cool: Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Polerte tanklokket idag. Syns det ble bra resultat cheers Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 dette er bra marius, nesten det samme som jeg bestillte. Fikk du tak på endestykker i samme slengen? Hvordan og med hva polerte du tanklokket så fint med? mitt ser jævli ut i forhold :D Jeg kan da stikke innom en gang neste helg og hjelpe til med sparklinga jeg, just call ;) MVH Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg