cREATURe Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Pusla littegrann i garasjen i det siste. Begynte å ta av bærearmer og staget foran. Satt ganske greit: Men etterhvert kom den på gli, og fikk av hele ruklet. Ikke spesielt pent. Så begynte kampen mot rusta. Pusse, pusse, og så etter noen strøk med Hammerite så syns jeg resultatet ble ganske fint. Før og etter av festene Bærearmene med nye foringer. Like greit å bytte det når man har det fra hverandre. Staget, også med nye foringer. Men mangler én, den ytterste som er festet til bærearmene. De sa den skulle komme forrige uke, men har ikke dukket opp enda. Driver jo fortsatt med denne kanalen også. Tilpassinga begynner å komme seg nå. Må se å få den satt på snart :op Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jasså, litt framgang her og. Det er bra, ikke lenge til jeg ser denne bilen på veien nå vel..? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Jasså, litt framgang her og. Det er bra, ikke lenge til jeg ser denne bilen på veien nå vel..? Litt framgang ja :) Målet er å få den på veien til våren/sommer'n. Tror jeg må samle masse folk og ha en liten golf-dugnad så det går litt fortere! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Litt framgang ja :) Målet er å få den på veien til våren/sommer'n. Tror jeg må samle masse folk og ha en liten golf-dugnad så det går litt fortere! Det hadde kanskje vært en ide det :) Godt å se at det er flere som bruker lang tid på å fikse kanalene sine :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Det hadde kanskje vært en ide det :) Godt å se at det er flere som bruker lang tid på å fikse kanalene sine :) Du må gjerne komme. Kan godt pusse litt sparkel og sånn :op Jeg har vel brukt et halvt år på den kanalen nå. Er til å bli flau av. Hehe Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Du må gjerne komme. Kan godt pusse litt sparkel og sånn :opJeg har vel brukt et halvt år på den kanalen nå. Er til å bli flau av. Hehe Ja, sparkel kommer jeg sikkert til å være kjempeglad i etter at jeg er ferdig med min egen.. Har brukt en mnd eller to på min jeg også ja.. Begynner å bli stressa for deadlinen jeg har satt meg nå uhhmwhat? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hehe, hjelper gjerne til jeg om jeg er i nærheten av hønefoss ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hehe, hjelper gjerne til jeg om jeg er i nærheten av hønefoss ;) Du er hjertelig velkommen. Spørs om jeg ikke må ha litt konsulenthjelp hvis det blir som jeg vil, å bygge om til små baklykter. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Fikk jobba litt idag. Og syns det er verdt å ta en liten oppdatering. Trond.S besøkte meg idag, og vi fikk gjort en god del, syns vi selv ihvertfall cheers Hadde bestemt oss for at vi skulle gå inn for kanalen idag. Her er falsinga som er midt oppe på plata. Den nye kanalen legges inni denne. Og så får vi håpe at sparklinga får det fint og jevnt :thumb Falsetanga hadde også en kjekk funksjon. Nemlig å stanse ut hull. Veldig mye enklere enn å drive å borre opp en haug med hull. Gikk vesentlig fortere også! Angrer absolutt ikke på at jeg gikk til innkjøp av den :win Her er innsida av kanalen spraya med sinkspray. Dette skal visstnok tåle litt bedre å bli sveisa i enn vanlig rustbeskyttelsesgrunning. Etter at den hadde stått noen timer var den ihvertfall blitt veldig hard, og vanskelig å ripe opp. Her ser dere jo også hvor utrolig ryddig jeg har det i verkstedet :op Og da var det dags å sveise litt. Gjenstår en del, men nå er den ihvertfall såvidt hekta på :peace: En milepæl er nådd! :D Litt godt å endelig kunne få ting sammen igjen, og ikke bare skru fra hverandre. Så gikk vi tom for arbeidslyst. Og da er det jo alltid gøy å leke seg litt med felger og sånn. Got camber? ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hehe, snart tut og kjør på deg og, hehe. Den cambern var jo fin :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hei fin jobbing her. Har nye skjermer foran og hjulbuer bak, frontleppe, samt alt av emblem og klistermerker originalt til golf 1 gti til salgs. Si ifra hvis du er interessert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hei fin jobbing her. Har nye skjermer foran og hjulbuer bak, frontleppe, samt alt av emblem og klistermerker originalt til golf 1 gti til salgs. Si ifra hvis du er interessert Takk takk :) Nå har jeg akkurat kjøpt inn hjulbuer og slikt. Men er interessert i CL leppa om du har den? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Takk takk :) Nå har jeg akkurat kjøpt inn hjulbuer og slikt. Men er interessert i CL leppa om du har den? Selger helst alt samlet. Men det er den store leppa jeg har. Se tråd : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=101273 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 jasså, du skal kjøre originalt gls/ls stuk. da blir denne bilen en gti-ulv i old-school fåreklær :D. Det er kult Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 jasså, du skal kjøre originalt gls/ls stuk. da blir denne bilen en gti-ulv i old-school fåreklær :D. Det er kult Ja, blir nok litt sleeper! zzzz Er jo moro å overraske folk på veien. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg