Gå til innhold

Jobb å bytte holdere til tåkelys

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Fikk nye tåkelys idag fra FK. Det fulgte med egne holdere, prøvde å feste lykta i de standard holderne, men de fikk ikke tak. Det er så knot og trangt der nede, mulig jeg må under bilen for å få av de gamle festene..Prøver mer imorgen..Det står forresten Osram CoolBlue pærer i de...skal ha samme til hovedlysa også, trenger H7, hadde til H1 :P

 

Slik ser lyktene ut:

 

 

IMG_2759.jpg

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Fikk nye tåkelys idag fra FK. Det fulgte med egne holdere, prøvde å feste lykta i de standard holderne, men de fikk ikke tak. Det er så knot og trangt der nede, mulig jeg må under bilen for å få av de gamle festene..Prøver mer imorgen..

 

Slik ser lyktene ut:

 

 

IMG_2759.jpg

 

pent =) gleder meg til å se dette ferdig til helga =)

 

skal ikke være noe problem å bytte holderene

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

ble pent!:) Du har ikke fått stilt hovedlysa enda?

 

Tror ikke jeg kan få det noe særlig rettere. Bilen har hatt en skade i fronten på forrige eier. Tror ene lyktefeste har fått seg en smell..Mulig det blir bedre når jeg får på den 97 mod grillen jeg har liggende...

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de samme tåkelysene montert på min bil, men et av dem fikk sprekk i glasset på første kjøretur pga steinsprut. Veldig kjedelig. De originale har holdt i alle år, så kvaliteten på glasset her er nok ikke like bra. Kan anbefale å sette på en usynlig beskyttelses tape til tåkelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår