Espen|3k Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hva betyr Rakriste? Du som er på det siste bildet? Ja følger med på de fleste bimmer tråder ,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Hva betyr Rakriste? Du som er på det siste bildet? Ja følger med på de fleste bimmer tråder ,) Rakriste er en bruker på forumet her, som har 2 prosjektråder om Golf Mk1. Men keep it ontopic nå ;) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Øyh, fortell! Hvor ligger det? Måtte du har ny bryter eller? Bilder? :) I min bil i alle fall hang alle nødvendige kabler rett bak fangeren der som grøfreløys monteres, så det var bare å montere lysene. Bryter måtte jeg ha utenom, mener jeger skulle ha 256,- for den... Kan eventuelt ta noen bilder hvis du trenger... :) BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 I min bil i alle fall hang alle nødvendige kabler rett bak fangeren der som grøfreløys monteres, så det var bare å montere lysene. Bryter måtte jeg ha utenom, mener jeger skulle ha 256,- for den... Kan eventuelt ta noen bilder hvis du trenger... :) Hmm. Sier ifra jeg. Må sjekke ut dette... Er de lette å se? Altså, det elektriske..? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Ikke glem at du måtte kjøpe Relè og da Bmw-bergen. (grønnt relè) De var ikke så vanskelige å se...(hilsen Naboen ;) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hmm. Sier ifra jeg. Må sjekke ut dette... Er de lette å se? Altså, det elektriske..? Jada de ligger lett synlig å dingler mens de venter på og bli oppdaget.... hellothere (NEI! Tomas det er ikke korrekt!) BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jada de ligger lett synlig å dingler mens de venter på og bli oppdaget.... hellothere (NEI! Tomas det er ikke korrekt!) Jeg kunne spist en sau på at vi var oppe å kjøpte et relè til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jada de ligger lett synlig å dingler mens de venter på og bli oppdaget.... hellothere (NEI! Tomas det er ikke korrekt!) Dingler faktisk? Huaeh? Hvor henne da? Idag har jeg vært på shopping, kommer oppdateringer imorra. Også skrudd litt mer ;) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Som sagt, fikk gjort litt igår. Skiftet en radiatorslange som lakk litt, men er alikevel noe rart, så jeg får ta bilen opp på bukk og justere slangen litt senere. Var også og hentet noe mere kos, som dere kan se på bildene her. En svenske som møtte meg på Alnabru sent i går kveld, og handelen gikk meget bra. Han kjørte trailer fra Karlstad ellerså. Tror dere at disse vil stoppe bra nok? Til venstre er forran, høyre er bak: Rundt hele :D x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Jeg kunne spist en sau på at vi var oppe å kjøpte et relè til deg! Som sagt Thomas, jeg måtte kjøpe nytt relè av den grunn at det som jeg hadde var defekt. Men hvis du fortsatt vil spise en sau er det sikkert billige lammekotteletter på Rema 1000!? Rage: Jeg kan ta bilde når jeg kommer hjem... BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Som sagt Thomas, jeg måtte kjøpe nytt relè av den grunn at det som jeg hadde var defekt. Men hvis du fortsatt vil spise en sau er det sikkert billige lammekotteletter på Rema 1000!? Rage: Jeg kan ta bilde når jeg kommer hjem... Nice. Gjør det. Er litt spent på om jeg har det lagt opp allerede. Er din importert? Min er det, og har ikke tåkelys som sagt. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Brembo? :) Dette blir bra! Har du kalipere og? (brembo) 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 gromme bremser ..gleder meg til å få på mine :D Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Brembo? :) Dette blir bra!Har du kalipere og? (brembo) Kun skiver. Har 3-4-5mm slitekant i skivene forran, så de må skiftes uansett. Disse skivene er orginale i størrelse. Nå funderer jeg på hvordan klosser jeg skal kjøpe :) Noen som har tips? x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavoma Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Heisann... Hva heter han du kjøpte skivene av? har sett litt på e bay å det ser jo låvende ut men noen av skivene er jo kopier? Bmw 325 turbo e36, 3toms eksos konfilter ic, dump bensintrykksregulartor, oz ceres felger, m3 fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg