Rage Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Originally posted by Vipe Hehe, ja det er herlig. Gratis rus affal.. :o Blir bra med litt nytt "snacks" til tralla, bare husk å feste blinklyset denne gangen :p Satser på at jeg får det meste i løpet av denne uken. Må ha nye fester til blinklyset, så jeg må se ann hva jeg gjør... x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Fått 2\4 ting nå. Fått blinklysene og oljelokket! Jeg trodde jeg hadde bestilt matt alu lokk, men var visst krommet, så han må ha sendt feil, gjør meg ingenting :D x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Er det billigere å bestille de flaskene du har i bakgrunnen, over nettet? :) Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by bmw-bergen Er det billigere å bestille de flaskene du har i bakgrunnen, over nettet? :) Kanskje, hvis du er heldig ;) Fikk siste 2 pakkene igår, pedalsett og eyelids. Får se om jeg beholder øyelokkene, eller om jeg selger de videre. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Pedalene var fete. Fulgte alt av monteringsdeler med? Spør du meg så selger du disse øyelokkene dine, bilen din ser jo fet ut nok som det er fra før. :) 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2005 Originally posted by Jorgen Pedalene var fete. Fulgte alt av monteringsdeler med? Spør du meg så selger du disse øyelokkene dine, bilen din ser jo fet ut nok som det er fra før. :) Hehe, vi får se. Skal se åssen det ble med angeleyes og de på :) Fulgte med en handlepose med skruer til pedalene ja, så alt er med. Får se når jeg orker å montere de, er visst noe borring og horing som må til. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Lite med oppdateringer om dagen.. Har ikke gjort så mye heller, jeg er mektig imponert over at bilen ikke har kødda noe spesielt siste 3 ukene :) Helt utrolig. Blir vel litt oppdateringer når neste lønning kommer tenker jeg, har litt andre prioriteringer om dagen ;) x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Lite med oppdateringer om dagen.. Har ikke gjort så mye heller, jeg er mektig imponert over at bilen ikke har kødda noe spesielt siste 3 ukene :) Helt utrolig. Blir vel litt oppdateringer når neste lønning kommer tenker jeg, har litt andre prioriteringer om dagen ;) Hva prioriterer du sier du? Får du montert pedalene? Eller må jeg gjøre det først? ;) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hva prioriterer du sier du? Får du montert pedalene? Eller må jeg gjøre det først? ;) Har da ikke du noe med. Kom gjerne å gjør det. Jeg er lat. Skal kanskje mekke litt denne uken, skifte de glidestykkene i dørene osv. Skifte en vannslange. Vi får se :P x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Har da ikke du noe med. Kom gjerne å gjør det. Jeg er lat. Skal kanskje mekke litt denne uken, skifte de glidestykkene i dørene osv. Skifte en vannslange. Vi får se :P Haha, selvsagt har jeg noe med det.. :) Jeg har mine egne pedaler, men tenkte å vente til du gjorde det.. Så jeg slipper å bane vei :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Haha, selvsagt har jeg noe med det.. :) Jeg har mine egne pedaler, men tenkte å vente til du gjorde det.. Så jeg slipper å bane vei :) Naaaah. Har du vel ikke! Tenkte jeg skulle få Bjørn til å gjøre det, siden han er dreven. Han har jo samme som du har. x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Prøvde å skifte gliderne i el. vinduene mine på mandag, uten spesielt hell. Får prøve igjen litt senere, merker de er litt slitne. Det ene vinduet får jeg kun ned når det er masse minusgrader ute og, skjønner ikke det. Forresten, noen som har sorte dørtrekk til salgs? :D x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Ja, så ble det litt skruing igår. Prøvde å skifte gliderne i vinduene, IGJEN, har funnet ut hvordan man gjør det, men de vil faen meg ikke på plass. Med en gang jeg får på låseklipsen, og kjører vinduet opp og ned, så spretter armen ut. Så jeg får finne på noe lurt senere. Fikk i alle fall lagt opp litt mer stereokabler og begynt å montere pedalene jeg kjøpte for en stund siden. Tror jeg har funnet grunnen til at det ene vinduet heller ikke vil ned, litt mer feilsøking skal gjøres her. Fikk også besøk av BMW328-Cab her på forumet, og det ble som vanlig en useriøs mekkedag :P Litt bilder: Her skrur vi i helgene: Av med gamle pedaler: Sånn ble de nye. Tar den siste når jeg får skikkelig borr. BØ! Nye og gamle klips: Bjørn på besøk: x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Småkaldt med singlet? Flott kjerre sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Småkaldt med singlet? Flott kjerre sombrero Eyh, hvordan gjetta du at det var meg? :) Neida, oppvarmet garasje, så det var bare kos. Ble en del flying, orket ikke koke heller :P x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg