Gå til innhold

Bilforumet.net Kalender 2005 bildeforslag!

Ranger emnet


Chosen

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jeb

Masse fine bilder, men en ting jeg savner er bilder med litt action over.. Feks biler i fart osv.. Ikke bare "poserende" bilder..

 

Skulle gjerne tatt action bilder sju.. men har desverre ikke bra nok kamera.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine forslag (bedre kvalitet/str kan skaffes)

 

IMG_0929.jpg

 

IMG_0921.jpg

 

IMG_0876.jpg

 

IMG_1002.jpg

 

Skal denne kalenderen være av norges feteste og dyreste biler, eller skal den være av bilforumet.net sine brukere's biler??

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TommyTott

Skal denne kalenderen være av norges feteste og dyreste biler, eller skal den være av bilforumet.net sine brukere's biler??

 

Jeg synes at den skal være av bilforumets brukere's biler..

 

Hva med at alle som har en bil de vil ha på kalenderen sender inn et bilde også lager vi en Poll og tar avstemning om hvilke som skal være med i kalenderen. Det hadde vært litt morro..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Jeg synes at den skal være av bilforumets brukere's biler..

 

Hva med at alle som har en bil de vil ha på kalenderen sender inn et bilde også lager vi en Poll og tar avstemning om hvilke som skal være med i kalenderen. Det hadde vært litt morro..

Helt eniG!!! Kunne vært drit bra...serlig når bilene har norske skilt ! kjempe idèthumpsup

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår