Gå til innhold

Hvis du skulle få velge en veldig sjelden bil, hvilken ville du valgt?

Ranger emnet


BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

  • Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis jeg kunne velge hvem bil jeg ville så hadde det blitt en bil som det bare er produsert 99stk av.

En: Nissan Nismo 400R!

 

 

Anbefaler alle som liker japanske bile (og som ikke vet hva en 400R er) og ta en titt på linken:

 

http://www.jbskyline.net/Nismo400R/

Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:)

 

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo

I dag: 1997 Nissan 200sx S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier en skjelden bil til under millionen og den brukes hver dag.Kun 1 EVO V RS med skilt i Norge..:)

 

HPIM0108.jpg

Kan det stemme at jeg så denne på Seven Eleven i Asker en lørdag for et par uker siden? Sånn 2 - 3 om natta?

Ble vist litt satt ut og ropte "EVO, EVO" over hele parkeringsplassen... var litt satt ut etter en tur på flaska.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg skulle hatt no spesielt måtte jo bli dahlback poloen: Tror det er lager 5 av dette kitet. Ingen av de er noen gang brukt til noen race. rett meg hvis jeg har feil. et meget godt utgangspunkt!

 

165415_23012006_71509.jpg

 

skallet er foresten til salgs for 80 laken +.

 

http://www.gatebil.no/index.php?id=265&pageid=142

 

Sondre

Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion

Banebil: Audi 90q (x-audisentrum)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme at jeg så denne på Seven Eleven i Asker en lørdag for et par uker siden? Sånn 2 - 3 om natta?

Ble vist litt satt ut og ropte "EVO, EVO" over hele parkeringsplassen... var litt satt ut etter en tur på flaska.

 

Ikke umulig det..Jeg er mye i Asker.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Nei, Toyota har kun bygget 1 stk 2000GT Cab.

 

Derimot har andre bygget kopier i ettertid, men de er ikke originalvare. Så eneste mulighet til å få tak i en original 2000GT Cab er å kjøpe bilen som står utstilt på Toyotas museum. Og den er ikke til salgs.

nei de bygget 2 Cabber (den ene står på Toyota sitt museum i japan, den andre ble skrapet i tyskland, ryktet har seg at den ble solgt vidre)

og 1 kopi (dvs skall for stunts osv)

 

 

kan forresten si at Caben Toyota har er regnet som verdens dyreste bil..

ettersom toyota nekter å selge den uansett pris :P du kan by 1000 milliarder på den og de nekter

prinsipp!

 

PS: den som ble skrapet i Tyskland kan være samme som ble opservert på slutten av 70tallet i sørafrika

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig det..Jeg er mye i Asker.

Tror jeg møtte deg for et par uker siden i Hallenskog / Heggedal også, rett før sivilforsvaret, på vei innover i Hallenskog. Gul Suzuki SJ413 som tauet eldre beige Volvo 245.

 

Grom bil! :thumb

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår