nitewlkr Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by CorradoBoy nitewlker; grattis med ny ride!!! Takker... må bare få skaffet nye dempere og fjærer... føles ut som jeg sitter i WTC når jeg er ute og kjører... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Subber speila i svinga?? haha :op Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by nitewlkr Takker... må bare få skaffet nye dempere og fjærer... føles ut som jeg sitter i WTC når jeg er ute og kjører... Få ut noen bilder da.. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 her er ett bilde fra når den sto hos forhandler... er litt feil farge da det var mørkt og regnvær.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 ok prøver igjen... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Ser pen ut den.. håper ikke du har tatt av klistremerket i frontruta.. for det var rått! hehehe :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by LupoB0Y Ser pen ut den.. håper ikke du har tatt av klistremerket i frontruta.. for det var rått! hehehe :D det sitter selvfølgelig på....:D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 blir fett det her :) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 12 mnd. 100% garanti.. lol Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne_- Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 jeg har også tenkt å kjøpe meg Color consept. Det eneste jeg må få til er å overbevise pappa om at 100.000km ikke er mye på en bil. Jeg har forelska meg i denne: http://www.finn.no/finn/car/object?id=4339868&sid=1387432108125525&pos=58&rub=202 Hva synes dere? er det grei førstebil/konebil? Siter Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Ja Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Du kan nok trygt kjøpe denne, 100 000 er ingen ting på en sånn bil. Ting å være obs på ved kjøp av polo, er : tenningslås kan ha dårlig kontakt ( rikk litt på tenningsnøkkelen mens du kjører, stopper ikke motoren, så er den i orden), bakre lydpotte pleier å ruste ganske fort. Ellers så er det en grei bil, har hatt 2 colour concept, å det eneste av slitedeler jeg har skiftet er 1 batteri:D Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 det *finnes* en polo GTI 120 hk på finn.no akkurat nå hvis du søker på 1999 modell. prisen var på 110k tror jeg... Hadde heller kjøpt den... la merke til at det skulel være konebil... da er vel ikke litt ekstra hk så viktig ;) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 litt dyrt med 98k.... også er det 4 dørs :( Solgte en sort 3.drs colour for 85k i januar.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 nitewlkr: åssen motor er det i denne og hva er planene? Anne....løp og kjøp! RS2.......Ja Polo CC er en morsom bil som får mye oppmerksomhet(men det kan noen ganger ha litt med fargen å gjøre) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg