Mambo Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 håper på å få se den bilen :D kommer til å bli rå Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 tja rå og rå.Grei nok vil jeg tro.Blir ferdiglakkert til helga nå,så da må jeg vel prøve å fixe noen bilder.skal "stappe" inn 6ern med 6trinnsn midlertidig,til 5ern er renovert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by maxis Tja.Planen jeg har for motorn er ikke så veldig store,så det jeg skal gjøre er å bytte råder/stempler(nyere kraftigere type)bytte til "glt" kammer,bytte til nye innsuget+et portet nyere grenrør,bytte til større turbo.(19t,kkk? hvem vet) samt få mappet motorn..anslår 300-350 "riktige" hk..kjøper et "special" fordelerlokk så jeg kan ha den bak toppen.ellers er det bare å fixe en plate og sette den foran....altså jeg skal bruke originale styresystemet...Fikk også tak i en 2000mod 2,4t i samme slengen,hva som skjer med den får man se..... skulle iallefall ikke bli no sinke i 50 sona :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Lurer på å ta en "svenske-løsning" med fordelern jeg. 4" hull i torpedoen og ha fordelern inni dashbordet. Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 jepp,finns mange løsninger..må vel fixe litt bilder snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hvor blir det av bildene? Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 jeg vil også ha bilder! jeg starter vel motorprosjektet på 142n om strax! mye som må gjøres før b230ft`n står i bilen! bytte av girkasse medfører ombygging av gearkanal osvosv! mye å henge i med der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by maxis tja rå og rå.Grei nok vil jeg tro.Blir ferdiglakkert til helga nå,så da må jeg vel prøve å fixe noen bilder.skal "stappe" inn 6ern med 6trinnsn midlertidig,til 5ern er renovert... Hva gjør du med svinghjul på BW t56? dvs. hvilken bil tar du fra? bygget du om sprengkåpen for å passe, eller laget du bare en adapterplate? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Haien jeg vil også ha bilder! jeg starter vel motorprosjektet på 142n om strax! mye som må gjøres før b230ft`n står i bilen! bytte av girkasse medfører ombygging av gearkanal osvosv! mye å henge i med der ;) Er vel ikke så mye relevant i denne tråden for deg da??? Her er det jo 5'ere og 6'ere som skal presses nedi. Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by 2Fast4all Er vel ikke så mye relevant i denne tråden for deg da??? Her er det jo 5'ere og 6'ere som skal presses nedi. nøye egentli? kan jo hende det blir femmer eller sekser og da ;) får se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 ikke helt bestemt deg enda? :D Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by Breisladdern ikke helt bestemt deg enda? :D neio det er jo enda på planleggingsstadiet! akuurat for øyeblikke tenker jeg å trimme b20`n ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by DaButcher Hva gjør du med svinghjul på BW t56? dvs. hvilken bil tar du fra? bygget du om sprengkåpen for å passe, eller laget du bare en adapterplate? hvem har nevnt bw t56?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg