JohnR Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Heisann! Street Team's Tommy har nå stylet sin Golf III. Personlig synes jeg det ble en sinnsykt rå Golf (og jeg har kun sett bilder så langt). Tenkte jeg ville dele bildene med dere. Bildene finner dere på http://www.streetteam.no/ Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 vil ikke akkurat kalle den rå... man har ikke 4 dører på en bil som er 2m lang.. for det første. bakfangeren var stygg og rett og slett jævli. ellers var det vel noe brukbart Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Som sagt over, lykter rundt hele bilen gjør møe! Her var det møe oransje lykter! fysj og fysj...;) Bilen blir sikkert rå den, når en får; Bytta lykter rundt om Senka kjerra Emblemløs grill Badlook/øyelokk Den må nesten ha dette syns jeg, ser liksom litt halvferdig ut bare med fangere og vinga;) Men kommer nok helt sikkert til å bli skikkelig rå!:) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Å si at den er RÅ er vel å ta "litt" i. Den er helt ok, men det er mange ting som kan gjøres for å forbedre utseende. Som nevnt over, badboy list eller øyelokk, senking - KRAFTIG senking, fjerne klistremerker og litt andre lykter hadde kanskje hjulpet en del. Når det gjelder 2dørs vs 4dørs, så synes jeg faktisk at 4dørs er penest. Synes liksom 2dørs utgaven blir så rar bak - er noe som ikke stemmer helt! Men det er min mening da. Magnus Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by RaZoR Når det gjelder 2dørs vs 4dørs, så synes jeg faktisk at 4dørs er penest. Synes liksom 2dørs utgaven blir så rar bak - er noe som ikke stemmer helt! Men det er min mening da. Magnus Kunne ikke sagt det bedre selv, det er no som blir litt rart med 2Dørs... Og det har overhodet ingenting med at jeg har en 4Dørs!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Drit i lykter og badlook. Bare få den langt nedpå bakken så blir det bra! thumpsup Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Enig med de fleste om det meste.. Fangerene var ikke noe spesielt pene, heller bedre med de orginale. Felga var ikke noe spesielt heller, og lykter må skiftes.. Grill og lignende også.. Men, er det ingen som la merke til den grusome vingen? Nei, denne var ikke rå i det hele å det store. Må litt mere til enn litt usmakelig styling! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Rå og rå... Den skriker jo etter å bli senka.. minst 40/40, helst 60/40 eller 60/60... Bytting av grill og lykter hadde gjort mye.. Badlook er ikke så farlig men den hadde blitt tøffere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Dropp Kit Car vingen, sett på org. fangere, nye lykter rundt baut, andre felger, senk masse! Da har du "litt" rå bil! Det er en grunn til at tyske biler er levert uten vinger! Bare mine 10pesos Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 *host*lakkere lister*host* Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Vingen synes jeg egentlig var litt kul, på en måte, men bilen må kle den. er nok av ting å ta tak i allefall. Etter en nærmere titt, er jeg enig i at frontfanger iallefall kunne vært revurdert ;) Ellers er jeg vel enig i at lister bør lakkes. titta ikke så nøye på om de var lakka eller ikke. Står ellers på det jeg skrev over :) Magnus Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 var for rambo-styling for min del.. og bilen SKRIKER etter senking..når man skal ha bodykit så er det en selvfølge og senke.. ellers ser det ut som ei flytebrygge Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 kast de orginale lyktene til helvete.. senk masse og litt til.. breiere felger er også fint.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Bestemorfarge på en "rå" golf3. Alt for høy! Sota kun bakruter er harry!! Skal du først sote/tone gjør du det rundt om. Bakrutespoiler og hekk står ikke i stil med golf sin bakende, heller ikke enderøra. Ser ut som en Lancia bakfra jo... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 hmm.. det står att bilen har justerbare dempere?? er det bare i dempinga da eller?? bytt blinklys, frontlamper, grill, SENK ta bort klistremerker på c stolpen, og speil.. for man gjort det så blir det bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg