Gå til innhold

Golf med rally stuk?

Ranger emnet

mortenwb

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husker jeg så et bodykit til Golf som kunne minne litt om rally-stuk. Men jeg finner det ikke igjen.

Bilen på bildene var blå. Frontfangeren hadde 4 plasser til grøftelys tror jeg. Skal leite mer. De hadde det på Caprizone Tuning før.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Husker jeg så et bodykit til Golf som kunne minne litt om rally-stuk. Men jeg finner det ikke igjen.

Bilen på bildene var blå. Frontfangeren hadde 4 plasser til grøftelys tror jeg. Skal leite mer. De hadde det på Caprizone Tuning før.

er det denne du meiner?

golf2_4_.jpg

tuning.no har denne fronten bare litt ansleis, den heiter "terminator" front men den på bildet heiter "diablo"

capri zone tuning sin gamle side hadde dei styling til golf som var litt spesiel. ganske lik det du forklarer. den hadde liksom to "høl" i fronten istaden for ein stor slik på bildet.

det kittet var tøfft, men koste godt over 12 000kr for heile settet.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

er det denne du meiner?

golf2_4_.jpg

tuning.no har denne fronten bare litt ansleis, den heiter "terminator" front men den på bildet heiter "diablo"

capri zone tuning sin gamle side hadde dei styling til golf som var litt spesiel. ganske lik det du forklarer. den hadde liksom to "høl" i fronten istaden for ein stor slik på bildet.

Stemmer, men jeg likte det bedre på bildene fra Caprizone. Hehe.

Men det er ganske tøft! Vurderte det en stund, da jeg hadde en II'er på hånda, men så ville jeg ha 90-fangere osv... men det ble ingen Golf 2 på meg den gang.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

er det denne du meiner?

golf2_4_.jpg

Du bør stikke til psykriateren din å fortelle ham hvor mørkered du er om du må ha så mange lys i fronten ;)

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår