mortenwb Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Kunne det vært noe ? isteden for "standard" styling, heller lage en slags "GOLF WRC REPLICA" ? litt rally preg over den ? kunne det blitt noe fett ? mvh mwb Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Husker jeg så et bodykit til Golf som kunne minne litt om rally-stuk. Men jeg finner det ikke igjen. Bilen på bildene var blå. Frontfangeren hadde 4 plasser til grøftelys tror jeg. Skal leite mer. De hadde det på Caprizone Tuning før. '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Laaars Husker jeg så et bodykit til Golf som kunne minne litt om rally-stuk. Men jeg finner det ikke igjen. Bilen på bildene var blå. Frontfangeren hadde 4 plasser til grøftelys tror jeg. Skal leite mer. De hadde det på Caprizone Tuning før. er det denne du meiner? tuning.no har denne fronten bare litt ansleis, den heiter "terminator" front men den på bildet heiter "diablo" capri zone tuning sin gamle side hadde dei styling til golf som var litt spesiel. ganske lik det du forklarer. den hadde liksom to "høl" i fronten istaden for ein stor slik på bildet. det kittet var tøfft, men koste godt over 12 000kr for heile settet. -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 kunne det bli fett på en 2'er? isteden for og ha "vanlig" styling ? Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by mwb kunne det bli fett på en 2'er? isteden for og ha "vanlig" styling ? Helt klart! ;) Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by jettamaster er det denne du meiner? tuning.no har denne fronten bare litt ansleis, den heiter "terminator" front men den på bildet heiter "diablo" capri zone tuning sin gamle side hadde dei styling til golf som var litt spesiel. ganske lik det du forklarer. den hadde liksom to "høl" i fronten istaden for ein stor slik på bildet. det kittet var tøfft, men koste godt over 12 000kr for heile settet. Stemmer, men jeg likte det bedre på bildene fra Caprizone. Hehe. Men det er ganske tøft! Vurderte det en stund, da jeg hadde en II'er på hånda, men så ville jeg ha 90-fangere osv... men det ble ingen Golf 2 på meg den gang. '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 styggstyggstyggstyggstyggstyggstyggstyggstyggstyggstyggstyggstyggstyggstyggstygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by jettamaster er det denne du meiner? tuning.no har denne fronten bare litt ansleis, den heiter "terminator" front men den på bildet heiter "diablo" capri zone tuning sin gamle side hadde dei styling til golf som var litt spesiel. ganske lik det du forklarer. den hadde liksom to "høl" i fronten istaden for ein stor slik på bildet. det kittet var tøfft, men koste godt over 12 000kr for heile settet. Du bør stikke til psykriateren din å fortelle ham hvor mørkered du er om du må ha så mange lys i fronten ;) Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 puke styling sucks... ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 En kompis har en som er fet med litt rally preg over... Skal lete opp noe bilder....! VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 dette er grejer vøtt.. Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Nei. EDIT: Bilforumet.net > Bil Typer > Volkswagen > Golf II VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Tape-R dette er grejer vøtt.. tror det blir en del arbeid å tilpasse dette kittet til en golf 2 du rdl.. grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Ush - noe brenner i øynene mine - en FORD på VW sidene ... snakk om å banne i kirken .. Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by projektRUST tror det blir en del arbeid å tilpasse dette kittet til en golf 2 du rdl.. Å bygge om en Golf til Fjertscort er vel mer som å pisse i motvind..... VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg