Hans Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Dykke!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Mopped, båt, våpen RC-biler. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Motorsykkel (veteran) Bil Fest / ut på byen beer Dykking Båt .... men stort sett så rekker jeg bare jobbe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Jag lever for min bil, bilstereo og min hund. Utover det fins det ikke mye til liv...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Bruker en del tid foran PCen (diverse forumer, noen bilspill, irc, osv.) Jeg og 2 kamerater har en Gokart vi kjører når vær og forhold tillater det... GoKart er noe som kan anbefales på det sterkeste. Vi kjører ikke noe løp eller.no, kun "trening" og for egen fornøyelse. Men dritgøy fordet. Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Finnes det noe annet en bil og pilsing da???? Hehehe.........har hørt rykter om noe damegreier men de er bare ute etter penger åsså syter de så jævlig.Stemmer ikke det Mrs Aero ?? Hehehehe......:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D For å være litt seriøs.Bil,bil,bil,pilsing,gode filmer (Tyske kultur-filmer) musikk,offroading selv om jeg bare har prøvd det et par tre ganger.Offroading mener jeg med 4wd biler som Suzuki,Land Rover,Mitsubishi Pajero osv.......offroad-trial kalles det vel på fint Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Lars :D Bra det er noen som liker båter oxo Holder på med et prosjekt. speedbåt prosjekt på 15 fot og med en motor på mellom 70 og 115 hk. 2 båter i landet av den..merke e Prestige:D Får bilder snart når jeg står i garasjen med noen kompiser og pusser for harde livet. Visst jeg får lov å ligge noen bilder ut?? Dette er jo et bilforum, men 1 båt kan da ikke skade;) Lurer oxo på om jeg kan få lov til å klistre logoen til Bilforumet.net på siden av båten. Det hadde vært kult. Båten skal bli marine blå med svart bunn og et stort superman merke på dekket:D og neon belagt inni :cool: Båten har et *Trans am skrog;) ..driit tøft;) sender inn bilder når eg får de.visst eg får lov da? ;) Lars Høres morsom ut! Seff kan du lagge alt ut her om båten din! Lag deg en tråd i off topic så kan du gjerne legge ut bilder osv? SÅ kan vi følge med hvordan det går.. ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Utenom bil går det endel i Hifi og bilstereo, PC, drikke og festing, snowboard og litt båt. Og jeg burde vel skrevet dama her også meeen.. det går til helvete tror jeg:( Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 tja... -Bil -Båt(bor jo ved sjøen så) -Dykking -Sykling (villmanns-sykling i skauen altså, ikke sånn "midt i veien" idioti) -Pusse opp huset -damer -party party -data(litt ihvertfall) og bil da... Får egentlig bare tid til å drive med bil, begynner å bli så mange av dem...kommer sent hjem hver dag, klår litt på dama, snur ryggen til og sover. Så står jeg opp før henne og reiser på jobben igjen...sosialt?-NEI!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Hehehe.........har hørt rykter om noe damegreier men de er bare ute etter penger åsså syter de så jævlig.Stemmer ikke det Mrs Aero ?? Nja, vet ikke det... Det fins vel en årsak til at jeg er singel...orker ikke med mannfolk som bare syter o klager om at "Du har finere bil enn meg, det er urettferdig...bla-bla-bla..." Nei, livet er herlig som singel. Lever for min bil o min hund som sagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Hehe,jeg kan gjerne leve med at du har finere bil enn meg da Mrs Aero :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Hehe,jeg kan gjerne leve med at du har finere bil enn meg da Mrs Aero :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Grattis, da er du den förste...:cool: :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Bil/båt/hus/motorsykkel/hund/fin bil spiller jo ingen rolle for meg da!!! Det er jo tross alt det indre som teller,eller hur?? Det er iallfall min mening. (Ikke bli misunnelig nå Rs2 fordi jeg flørter litt med Mrs Aero) Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Originally posted by LupoB0Y ikke glem micra`n til hu mor.. ;) nei, den går kanskje ikke under begrepet bil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Ser her at mangen har dykkesertifikat. Hvilken sertifisering har dere? Erfaring spiller ingen trille. Bare nyskjerrig på sertifiseringen. Selv har jeg bare rukket Rescue Diver. Skal gå for Master. Men fikk dykkesyke i Mars. Har enda ikke lov til å dykke. :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg