Gå til innhold

s14 vrak på shell

Ranger emnet


larsmx5

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ikke for å male fanden på veggen, men bekjent taket bilen sin ( kjørte i grøften og rullet ) uten at det var noen vitner til stede og han mistet lappen i 3 mnd. Jeg tror jeg hadde vært varsom med å skissere handlings forløpet her på forumet. Jeg vet vi har registerte brukere her som jobber som skadebehandlere i div. forsikrings selskap. Ikke det at det er slemme eller no :rolleyes:

 

Lykke til videre da Essex, kjør med vettet i behold :D

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

Ikke for å male fanden på veggen, men bekjent taket bilen sin ( kjørte i grøften og rullet ) uten at det var noen vitner til stede og han mistet lappen i 3 mnd. Jeg tror jeg hadde vært varsom med å skissere handlings forløpet her på forumet. Jeg vet vi har registerte brukere her som jobber som skadebehandlere i div. forsikrings selskap. Ikke det at det er slemme eller no :rolleyes:

 

Lykke til videre da Essex, kjør med vettet i behold :D

 

jeg sier jo bare sannheten, her og til forsikringsselvskapet!!

 

det har jo ingenting med uforsvarlig kjøring og gjøre!!

 

de sa, uff og uff, detta var kjedelig blablabla , vakke den eneste nåå om dagen blablabla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikrings selskapet kan ikke begynne å krangle uten å ha en GOD grund!!! Da må du ha kjørt groft u-aktsomt! Sånn som får høy fart, med promille etc. etc. De kan i enkelte tilfeller gi redusert pris får skaden hviss du har vært delvis u-aktsom, som slitte sommer dekk på vinter-føre etc. etc. De plikter å bare betale hviss de ikke kan bevise noe annet!

Dette sjedde, så vidt jeg hvet, under fartsgrensa og på ett sted det var u-normalt glatt (olje? diesel? bensin? is? såpe?). Dette kunne jo sjedd hvem som helst!

Men premien på forsikring i de kommende år setter de opp :(

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 2my

bare lurer.... åssen bil er det som står foran nissan?

 

*dum som et brød*

 

 

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

 

ser ut som en lexus...

enda mere

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

 

Det er en Nissan 200SX.... Grom BIl !!! det er Synd at den døde .... stakkars... også si sånne blasphemiske saker som og kalle den en lexus da... det er en NISSAN !!!

 

 

men over til en annen side... jeg har satt igang noen tanker hos Essex !! Detta blir rått hvis det går som det skal ! :D sier ikke mere jeg !!! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

enda mere

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

 

Det er en Nissan 200SX.... Grom BIl !!! det er Synd at den døde .... stakkars... også si sånne blasphemiske saker som og kalle den en lexus da... det er en NISSAN !!!

 

 

men over til en annen side... jeg har satt igang noen tanker hos Essex !! Detta blir rått hvis det går som det skal ! :D sier ikke mere jeg !!! :D :D :D

 

hahaha......

 

2my skrev:

bare lurer.... åssen bil er det som står foran nissan?

 

Les det igjen Lillegud ;) Såvidt jeg forstår mener han den andre bilen på bildet - dvs ikke den kræsjete bilen til Essex, men bilen i bakgrunnen...... skjønner ?? lol

 

Såvidt jeg kan se er det en Nissan Maxima. ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Les det igjen Lillegud ;) Såvidt jeg forstår mener han den andre bilen på bildet - dvs ikke den kræsjete bilen til Essex, men bilen i bakgrunnen...... skjønner ?? lol

 

Såvidt jeg kan se er det en Nissan Maxima. ;)

Jepp! Det er det det er ;) ...en Nissan Maxima

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye. Stykt syn de der bildene. Må være så ufattelig kjedelig å miste bilen slik.

Hold på å gjøre det samme med min. Men klarte heldigvis å rette den opp igjen etter 3-4 kontraer. Skalv som et lauv i orkan i en evighet etterpå. Hadde hatt bilen bare ettpar uker.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår