Gå til innhold

Gran Turismo 3!?

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer litt an på ka bil du har allerede, men viss du har sprek nok bil til å vinne Super Speed Way i Endurance er du redda.

Her er første premie 200 000 og du kan vinne ein Polyphony001 og denne får du seldt for 800 000. Med topptrimma Escudo tar det ca. 40 min.

 

Eitt triks er å teipe gassen på fullt og teipe svingen litt mot høgre slik at bilen kjører rundane av seg sjølv...

Så kan du drive på med andre ting mens du venter på at pengane skal flyte inn

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Originally posted by Henrik

Noen som har noen bra tips på raske penger osv?

 

Hvis du har GT Concept, som er veldig lett og kjapt og gjennomføre, så får du der en bonus når etterhvert som du vinner løp, og en av de bonusene er at du kan overføre 10 mill til GT3.

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Q: Can you settle a bet and tell me wich is the most powerful car in the game?

 

A: Yes it's the Suzuki Escudo Pikes Peak Version,with astandard BHP of 981 - stick a Turbo Kit/Stage 4 on it to almost double this! However,it's hard to handle that sort of power,particulary if you've uppgrade it. The other main drawback is that it costs a whopping one million credits. However, you can win this monster motor by getting all Golds in the Rally License or by winning the Professional Polyphony Digital Cup. There's also an amazing trick you can perform with the Escudo (fitted with Turbo Kit/Stage 4 and Super Soft tyres) to get it over 1000 km/h! Use the following Front/Rear settings and follow the special method.

 

Spring Rate 4/4

Ride Height 75mm/75mm

Damper Bound Level 8/Level 8

Damper Rebound Level 7/Level 7

Camber Angle 0,0/0,0

Toe Angle 0,0/0,0

Stabilisers Level 4/Level 2

Brake Balance Level 15/ Level 20

Limited Slip Initial 5/5

Limited Slip Acceleration 5/5

Limited Slip Decrease 5/5

Auto Gear Setting Level 48

Final Gear Setting 2000

Downforce 0,38/1,08

ASM Level 0

TCS Level 0

VCD 10%

 

 

Go to the Machine Test Time Trial and turn around at the start,to go in the wrong direction (so you can do as many laps you want). Pump the accelerator around the first part of the curve to stay quite low,then go full trottle to exit at over 360 km/h into the outside of the straight. Very soon the car will lift up onto it's two rear wheels ( at which point it becomes unsteerable ) and accelerate rapidly to wel over 1000 km/h before smashing into the barrier on the next bend . To register your record speed,drive back the prper way to the finish . Our record is 1306,7 km/h - how fast can you go?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke målt toppfart enda,men når jeg har kjørt serier i Professional så har jeg alltid hoppet over Test Course banen og heller tatt den etterpå med Escudoen,har da en gang sett at jeg har hatt over 1500 km/t men eksakt tall vet jeg ikke.

Det går også an til å velge hvilken bil du vil ha av de 4 som kommer opp når du vinner en serie.

Da bare saver du spillet før siste racet,vinner du en bil du ikke vil ha er det bare til å slå av maskinen og slå den på igjen og kjøre om igjen det siste racet. På denne måten kan du nesten velge hvilken av de 4 bilene du vil ha.

Hvis det funker det som en annen sa her inne at du kan trykke på den bilen du ønsker er det også en mulighet,det har jeg aldri prøvd.Trikset er jo egentlig å ha så mye poeng at du slipper å kjøre det siste løpet at du ikke risikerer å havne på dårligere enn 1 plass,da vinner du ingenting.

 

Har nesten gått igjennom spillet med en kompis sin maskin og spill og har nå rundet 75 % etter at jeg kjøpte maskin og spillet selv så det har blitt en del GT3 på meg.

 

Du må også gjennomføre mye på Arcade Modge for å få 100% Complete. Bl.a. beste tid på alle Time Trial banene.

 

På Narvesen skal det være mulig å få kjøpt et blad som heter Gran Turismo 3,THE UK NO.1 CHEAT AND TRICK MAGASIN ellerno. ca 100,-

 

BARE SPØR,DET ER DET DU LÆRER AV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Seattle og Cote d'azur banene går det ann å kile bilen igjennom rekkverket slik at en kommer på utsiden av banen. Lettest på Seattle II - rett etter start er det en liten sjikane, her går det ann å kjøre gjenniom rekkverket med stor nok fart og nøyaktighet - hold bilen helt mot høyre slik at den treffer i hjørnet (hvis du lurer på hvor jeg mener, så legg bilen helt mot høyre rekkverk etter starten og følg det helt til du treffer hjørnet). Her går det ann å skvise seg imellom med høy nok fart (250+km/t). Hvis du da har escudoen med de samme settingsene som gjør at den går 1000km/t+ på test course, får du (mer eller midre)ubegrenset fart på den. Helt til spillet låser seg på litt over 2milliarder km/t :D Akser sinnsykt fort fra 2000km/t og opp, tar bare 8-10sek å nå 2.000.000.000kmt:D Låste seg på samme hastigheten to ganger på rad. Ganske kult faktist.

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår