Gå til innhold

Gran Turismo 3!?

Ranger emnet


boXer

Anbefalte innlegg

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Eurofighter

har litt over 50% jeg også nå.......vant Polyphony001 i går.....den er bare DRIIIIIIIITBRA!! :)

 

Ferdig med Beginner, Amatør og Rally jeg også nå, begynt så smått på Pro tingen :)

Har litt over 50 biler jeg også nå......og sitter med litt over 2.7mill :D

 

G-----Ø-----Y-----!-----!-----!

 

 

Hvor vant du Polyphony'n ? har 58.5% complete jeg nå, og har ikke fått tak i polyphony'en/e enda :( råeste jeg har er vel Toyota GT-One Race Car med 1122hk (forutom escudo'n da, men har ikke orka og gjort et pøkk med den, da den ikke er brukendes til noenting forutom rett fram).

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bidz

 

 

Hvor vant du Polyphony'n ? har 58.5% complete jeg nå, og har ikke fått tak i polyphony'en/e enda :( råeste jeg har er vel Toyota GT-One Race Car med 1122hk (forutom escudo'n da, men har ikke orka og gjort et pøkk med den, da den ikke er brukendes til noenting forutom rett fram).

 

Jeg vant den den 6 gangen på Superspeedway endurance racet.....vant Corvetten 3ganger først, så Ford Falcon og så Lupoen.....etter dem vant jeg ENDELIG Polyphonyen :) men IKKE, og for all del IKKE trykk start eller x når det kommer opp hvilken bil du vinner, bare la den gå selv.....da vinner du den sikkert den andre gangen..... :)

Beware of mah LEET sig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bidz

.........råeste jeg har er vel Toyota GT-One Race Car med 1122hk (forutom escudo'n da, men har ikke orka og gjort et pøkk med den, da den ikke er brukendes til noenting forutom rett fram).

 

 

Hvor fikk du tak i/vant du GT-One Race Car'en??

 

Utenom Polyphony'en, Corvette C5R og Viper GTS-R Team Orece (tingen) så har jeg bare vunnet møkkabiler :( (ser ikke på Escudoen som noen bra bil) :o

Beware of mah LEET sig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eurofighter

 

 

Hvor fikk du tak i/vant du GT-One Race Car'en??

 

Utenom Polyphony'en, Corvette C5R og Viper GTS-R Team Orece (tingen) så har jeg bare vunnet møkkabiler :( (ser ikke på Escudoen som noen bra bil) :o

 

Jeg vant Toyota GT-One (TS020) i Professional - Gran Turismo All Stars (10 løps serie).

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok :)

men jeg har ingen tv for tiden :mad: må vente til jeg får den tilbake fra rep........

Virker bare en gang imellom liksom......av og til vil den ikke "starte" og av og til har den "oppstartsproblemer" men starter etter litt om og men, + jeg mister nesten lyden helt noen ganger så trenger den litt tid på og bygge lyden opp igjen :mad:

 

Så ingen GT3 på meg de neste 2-3 ukene sikkert, det er nemlig en Elkjøp TV :o

Beware of mah LEET sig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår