MBkatt Skrevet Mars 31, 2023 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2023 Hjelp! Fikk en stor innpakket eske i gave og plasserte den i baksetet i bilen. Samme dag reiste jeg på ferie og glemte helt av pakken i bilen. Da jeg kom hjem etter ferien var hele setet der pakken hadde ligget gjennomvått. Så viser det seg at det lå fire bokser med brus i pakken som alle hadde eksplodert ettersom bilen har stått ute i kulden. Hvordan kan jeg rense setet i bilen? Setet er helt gjennomvått og har vært det i alle fall i en uke (!) Setter stor pris på alle hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 31, 2023 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2023 Jeg ville tatt ut ut baksetet og spylt det med rent vann i dusjen, og så tørking innendørs. Om det er lettbrus uten sukker, så er nok det en fordel i dette tilfellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg