Jump to content

Bremseklosser/skiver bak

Rate this topic

pettergulbra
 Share

Recommended Posts

Hei

Bestilte fra Skruvat og har sef fått feil str på skiver, ser også ut som feil klosser. Selv om jeg har lagt inn reg. nr.

Nå har jeg plutselig funnet ut at det er PR nr på deler til bremsedeler for VW. 

Men ut fra de numrene jeg kan finne på kortet i service heftet, finner jeg ikke noe som kan passe med de numrene, som Skruvat har skrevet man skal se på. Hmm? 

Noen forslag? 

Petter

IMG_20210522_164724~2.jpg

Takk for svar. Ut fra linke til brembo, så ser det i hvertfall ut til å stemme at det skal være 27,2 cm skive. Har fått 28 ett eller annet. 

Fått sjekket alle kodene på bildet også på en decoder, og var ikke noe om bakbremser, bare forran. :(

Så kan jo være greit å bestille etter hva brembo oppgir kanskje? 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Larselt
      TRENGER RÅD OG TIPS!!
      Jeg kjøpte en Golf 1.2 tsi 2013 modell privat for ca en måned siden, merket fort at det var noe et eller annet som ikke stemte. For når jeg akselerer så begynner bilen å riste kraftig og lugge, dette er mest i 5. og 6. gir, fra 1500 til 2200 omregninger ca. 

Var innom VW verksted og fikk sjekka opp, de fikk opp en feilkode som viste at 3. og 4. coil var noe galt med. Bestilte to nye coils og fikk bytta de selv. Men det virka som bilen blei verre og ristinga og lugginga blei verre, det virker som bilen også «skipper» litt nå også, altså bilen plutselig mister effekt også kommer på igjen under kjøring.
      Hva kan være galt? Ingen lamper eller no lyser, bilen hadde service for 6 måneder siden og nylig EU-godkjent. Hva kan jeg gjøre?
    • By Handshake
      Da jeg startet bilen begynte fem varsellamper å lyse gult og i displayet kommer følgende tekst: "Feil; ABS / stabilitetskontroll (ESC)". Jeg måtte kjøre videre og kunne ikke merke noen innvirkning på kjøringen. Skal få Møller til å se på det, men de har lang ventetid. Noen andre som har erfart noe lignende eller som kan si noe om hvorfor alle lampene begynner å lyse på en gang?? (parkeringsbrems, ABS, antiskli, airbag og dekktrykk)
    • By Ineemilie
      Hei. 
      Jeg har en Passat Alltrack 2012 modell (170hk) som nå har en knekt fjær forran. Da jeg kjøpte bilen var det satt på godkjent senkesett og vi må derfor bytte alle 4 fjørene. Er det noen her som har pleiling på hvilken fjører jeg burde kjøpe? (Originale) 
      Samt Mm og lengde på fjørna som er på disse bilene? Er så fryktelig mange lengder på alt mulig å velge mellom. 
    • By CRL
      Hei, jeg har en volkswagen touran 2006 manual. Jeg har problemer med at når jeg har parkert bilen å slukket den, kommer langlys/fjernlys på. Jeg låser bilen å den lyser forsatt. Lysene går av og på. Jeg har cruise kontroll på bilen men den fungerer ikke. Noen som vet hva det kan være? Eller hvor jeg ska begynne å feil søke? Takk for svar :-D
    • By Hawk81
      Har en VW Tiguan, 2016 modell TSI 2,0 liter. Har en liten kvinelyd i motoren, både ved pådrag og på tomgang. Kan sammenlignes med en gresshoppe lyd. Møller bil fant ingenting feil, men de hørte heller ikke noe til lyden. Har hendt at ved tomgang så går bilen noe ujevnt. Men dette skjer ikke ofte. Hva kan det være?
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy