Roavik Skrevet Januar 24, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2021 Hei alle, jeg har problemer med å få tak i riktig abs sensor høyre side bak til min 2006 Suzuki Liana, den som er demontert/ødelagt har ikke samme utseende eller den passer ikke i det hele tatt, de jeg kan finne på nett er annerledes, er det noen som har opplevd lignende problematikk og har funnet løsning så vil jeg gjerne ha tilbakemelding. M.v.h. en frustrert Roald. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 24, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2021 Bit i det sure eplet og kjøp en hos merkeforhandlern. Er ofte tungvint med deler til asiatiske biler. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 25, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2021 RSA Bil kan skaffe deg denne. Du trenger heller ikke å ha den gamle for å sammenligne ;) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roavik Skrevet Januar 26, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2021 Vel vel, ringte rsa Arendal og de ville selge meg feil type for ca 10 ganger prisen jeg betalte for feil type på nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 26, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2021 Slå opp regnummeret på bilen din på https://catalog.meca.no/ og se under bremsesystem. Der kommer det bare opp en type sensor hvis jeg velger bil manuelt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 26, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2021 11 timer siden, Roavik skrev: Vel vel, ringte rsa Arendal og de ville selge meg feil type for ca 10 ganger prisen jeg betalte for feil type på nett. Nei da er det ikke lett :P Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg