raymondn Skrevet November 5, 2020 Rapporter Share Skrevet November 5, 2020 hei. er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i 2 polet pæreholder til blinklys foran til en 2010 mod polo? mvh raymond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondn Skrevet November 17, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2020 ingen som har peiling på det her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 17, 2020 Rapporter Share Skrevet November 17, 2020 Møller? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondn Skrevet November 18, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2020 nei, de kunne ikke skaffe det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 18, 2020 Rapporter Share Skrevet November 18, 2020 Vil tippe en eller annen hogger har inne bil med denne holderen, sjekk hos en nær deg. Edit, endrer trådtittelen din da den er alt annet enn beskrivende. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 18, 2020 Rapporter Share Skrevet November 18, 2020 Alle priser veiledende hos VW. Har du H4 lamper er delenr. 1K6 953 123 D og koster ca. 211 + mva. Har du H7 lamper er delenr. 6RG 953 123 og koster ca. 165 + mva. Har du xenon lamper er delenr. N 107 331 02 og koster ca. 363 + mva. (Inkl. pære) Hvis du gir meg reg.nr. skal jeg gi deg korrekt delenr. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondn Skrevet November 19, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2020 Hei du. Jeg skal ha blinklyspære som er 2 polet. Da må jeg ha ny pæreholder til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondn Skrevet November 28, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2020 eller om de kan kodes så de lyser hele tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 28, 2020 Rapporter Share Skrevet November 28, 2020 21 minutter siden, raymondn skrev: eller om de kan kodes så de lyser hele tiden? Normalt kan de det ja, såkalt US-blink, dog ikke lovlig. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg