engern Skrevet Juni 17, 2020 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2020 Har en Passat 2015 modell stasjonsvogn som har fått en meget merkelig feil. Det 3. bremselyset, altså det over bakruten har sluttet å virke, men det er kun om morgenen når jeg reiser på jobb. På vei hjem fra jobb så virker det helt normalt. Er på 8. dagen nå hvor det er sånn. I dag når jeg reiste på jobb virket det ikke. Prøvde å stoppe å starte bilen flere ganger etter at jeg hadde kjørt cirka 10-12km, virket ikke fortsatt. Kjørte så nesten til jobb, cirka 4 mil å stoppet bilen. Når jeg startet opp igjen så virket lyset normalt. Kommer til å virke normalt nå, helt til i morgen tidlig. Tenkte først på løs kabel eller dårlig kontakt ett sted. Men det burde vel gi mer tilfeldighet i når det virker og ikke? Noen som har opplevd lignende feil eller har noen forslag på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 17, 2020 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2020 Nesten garantert at det er kommet fukt inn på kretskortet. De er ikke dyre og er enkle å skifte. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg