knirkr Skrevet April 22, 2019 Rapporter Share Skrevet April 22, 2019 Hei jeg lurer på hvor blinklys (hvilket) relé sitter på min Audi 80 85modell Lyser konstant i dashbord (indikator) På både nødblink og vanlig hendel ingen reaksjon utvendig. Bilen har stått i flere år prøvd og kakke å tatt ut å inn igjen uten resutalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 22, 2019 Rapporter Share Skrevet April 22, 2019 Sitter på venstre side i motorrommet svart boks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knirkr Skrevet April 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2019 Ja tittet der eneste som finner som har noe med blinklys og gjøre der er sikring nr 2 som er hel. Finner ikke noe relé som skal være til blinklys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knirkr Skrevet April 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 22, 2019 Rapporter Share Skrevet April 22, 2019 Sitter nok bak dekselet under rattstammen. Står ofte 21 oppå det. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knirkr Skrevet April 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2019 Dette var alt under som var under ratt stæmme? Skal det stå nedom 88 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 23, 2019 Rapporter Share Skrevet April 23, 2019 Har hatt mye Audi, men aldri type 81/85. Hvor er nødblinkbryteren på de? Kan være reléet er innebygget i selve bryteren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knirkr Skrevet April 23, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2019 Tror ikke er innebygd i rele på denne. Er vipp bryter på høyre siden av instrument panelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet April 23, 2019 Rapporter Share Skrevet April 23, 2019 Det ser ut som du mangler et rele der så er vel der det skal stå. Her er vel noe som passer din bil? https://www.autodoc.co.no/reservedeler/blinklys-rele-10611/audi/80/80-81-85-b2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEANETTEE98 Skrevet Mars 22, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2020 Hei! Jeg har akkurat samme feil på min Audi 80 85mod, fant du ut hva problemet var? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 22, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2020 Reléet sitter muligens bak instrumentpanelet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knirkr Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2020 Rele sitter bak instrument panelet. Problemet var ukontakt på rele og dårlig nødblink bryter JEANETTEE98 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knirkr Skrevet Mars 22, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2020 4 timer siden, JEANETTEE98 skrev: Hei! Jeg har akkurat samme feil på min Audi 80 85mod, fant du ut hva problemet var? Prøv og bytte nødblink bryter JEANETTEE98 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg