Gå til innhold

Latterliggjort pga et spørsmål

Ranger emnet


Syns

Anbefalte innlegg

Ville bare spørre om hva slags "forum" dette er.

Jeg trodde jeg her kunne spørre folk som har peiling på bil, siden jeg selv ikke har noe særlig peiling. Men hva skjer? Jeg blir latterliggjort.

 

Jeg snakker nå om det forrige innlegget mitt der jeg spurte litt spørsmål rundt chip til Opel Vectra 1,7 TD. Dette fordi flere personer har anbefalt meg det. Jeg har som sagt ikke peiling på chip eller annen tuning, og tenkte jeg skulle forhøre meg litt her. Men svarene jeg får lyder f eks "Chip til Vectra 1,7 TD.. Finn en feil". Så blir hele greia sperra.

 

Dette gjorde meg forbannet! Jeg sendte mail til de jeg antok er ansvarlig her, via linken nederst på siden (Contact Us) men fikk mailen tilbake pga ukjent mottaker eller no sånt.

 

Er dette et forum der man kan spørre og få hjelp til ting som har med bil å gjøre? Eller er det bare en kameratgjeng som sitter å gjør narr av de som ikke vet nok om biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hit..... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=3545

 

Og med denne posten har du gjort det samme... postet under V8 forumet.... Hvorfor liksom.... ??? En Opel 1,7TD er ikke en V8'r liksom..... ;) Det var derfor folk lo i den forrige tråden. Spørsmålet var fair det og du fikk da noen "faire" svart også.....

 

:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Syns

fordi det var her det forrige var. Derfor var det relevant å sette det her, men det kunne vel passet bedre i ris og ros avdelingen.

 

Når jeg klikker på linken din kommer jeg til "You do not have permission to access this page"...

 

? merkelig... funker hos meg..... prøv igjen eller gå hit:

 

Bilforumet.net > Bil Typer > Opel > Vectra > Chip til Vectra 1,7 TD

 

klikk deg frem på "snarveiene" , så finner du den originale posten din under Vectra forumet. Mye lettere og finne tilbake til rett info i ettertid hvis man følger riktige forumnavn.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Syns

"Chip til Vectra 1,7 TD.. Finn en feil".

 

Det kan jeg svare på, siden det var jeg som skrev det. Hele linjen jeg skrev var "V8 Power > Chip til Vectra 1,7 TD, finn en feil."

 

Det var fordi det var postet under V8 Power forumet, og da er det en liten feil, siden det er en Vectra 1,7 TD vi snakker om.

 

Beklager, men jeg mente ikke noe hard feelings rundt det.

 

Jeg tok ett kjapt søk etter tråden din, og kunne ikke finne den, så hvor den har blitt av aner jeg ikke.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Syns

fordi det var her det forrige var. Derfor var det relevant å sette det her, men det kunne vel passet bedre i ris og ros avdelingen.

 

Når jeg klikker på linken din kommer jeg til "You do not have permission to access this page"...

 

jeg kommer inn på linken din der du spør.

men du må da selv væreenig i at du gjør ikke forumet noe bedre med å poste i feil forum.

 

vi har så og si alle bilnavn og modeller her.

klikk deg inn å legg innlegget under der det passer.

V8 forumet er for prat om V8-motorer og alt rundt det.

 

ris & ros forumet er rettet mer mot admins

ikke spørsmål om bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår