Sandemann Skrevet Februar 15, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2017 Hei, Har en bil hvor blinklys foran er programmert til å lyse 25%. Har fått EU-godkjent dette frem til nå, men siden det er blitt strengere regler, så kunne de ikke det. Det jeg lurer på er at på etterkontrollen for dette, kommer de bare til å se om det lyser eller teste blinklysene? Tenkte bare på å ta ut pærene foran før kontrollen. Koster vel flesk å gjøre om dette på Møller. På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 15, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2017 Jeg hadde bare sjekket om de lyste hele tiden, da det er det som er feil, ikke om blinklysene ikke fungerer. (Edit: Men ikke ta ut pærene, ta av kontakta isåfall) Finnes mange rundtom som har VCDS og kan gjøre dette for deg, hvis du ikke skulle få bilen igjennom med å bare nappe ut pærene. Her er noen: http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Ellers har du jo VACN forumet, der er det betydelig flere som har VCDS. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 15, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2017 Antar de tester at alt er ok, så å ta ut pærene tviler jeg på at er løsningen ;) Er enkelte forumbrukere her som kan kode dette for deg, http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ Edit, ser Jesper kom meg i forkjøpet :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet Februar 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2017 Takker :) Da skal jeg se om jeg prøver uten å ha kontakten i, så får jeg se om jeg kontakter han i Oslo for å omprogrammere hvis ikke det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2017 Når jeg tenker meg om, iom. at den er så ny at du kan kode inn US parklys, så har du sikkert pæresjekk også, og du vil antagelig få feilmelding på det, men gi det et forsøk. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet Februar 21, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2017 Vil få melding om feil på pærer ja, men de trenger jo ikke å se inn i bilen for å se om pærene lyser :) Skal teste til uka, og se om jeg kommer igjennom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet Mars 24, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2017 Hei, Å ta ut ledningen til pærene virker ikke å være så enkelt, og ikke noe for meg :) Kan se ut til at jeg må løsne frontfangeren litt og alt mulig. Men er det noen her som vet hva som skal endres hvis jeg får noen med diagnose maskin til å koble på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mars 26, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2017 Du må kode om fra us til Northern. Regner med at du har den gamle koden på bilen. Du går inn på 09 så 07 så langkoding. Om du har nå us blink dec:1 10x1 85 Så må du bytt til riktig nummer om du hadde tidligere eksempel dec1 85x1 85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet April 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2017 Takk , den er nå kodet om og EU-godkjent :) Takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg