Shitblast Skrevet November 6, 2016 Rapporter Share Skrevet November 6, 2016 Bildet er tatt på 5,5 meters avstand. De svarte, små punktene på veggen, er lyktenes senter, merket av med bilen helt inntil veggen. Lateralskruen satt så vanskelig til på høyrelyset, at jeg ikke klarte å få tak på den. Hva syns dere om lysbilet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 15, 2016 Rapporter Share Skrevet November 15, 2016 Lyser begge lyktene på bildet? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 15, 2016 Rapporter Share Skrevet November 15, 2016 Husk at det tar 5min for et verksted å justere lysene dine korrekt og dermed heller ikke store kostnaden ;) På lykta di står det en merking som inneholder %, enten 1% eller 1,2% - det er det normale. Det betyr at lyset skal falle 1cm (eller 1,2cm) pr meter fra bilen. Så, hvis lykta er merket med 1,2% skal lyset ditt falle 12cm når du har parkert 10m unna veggen (dette krever da at bakken du står på er helt plan. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shitblast Skrevet November 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2016 @Quattro73 Ja, begge lampene lyser. Det virker ikke som jeg har den høyreforskjøvne kjeglen som hver lampe i eksempelbildet viser. Det virker som man må demontere en god del, for å få luftfilterkassen ut, og så komme til lateralskruen på høyre lyskaster, stemmer det? Edit: Luftrykket i dekkene ble for øvrig satt til 2,3 bar like før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shitblast Skrevet Desember 13, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2016 Lyset ble godkjent. Jeg var på etterkontroll hos NAF i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg