Heggem2 Skrevet April 14, 2016 Rapporter Share Skrevet April 14, 2016 om jeg kjøper en s4 4,2 c4. kan jeg bruke alt jeg trenger for å bygge om min 95 mod s6 2,2 automat til manuel? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 15, 2016 Rapporter Share Skrevet April 15, 2016 Du trenger nok ECU for manuell, til den motoren som skal brukes. Skal du beholde original motor og bruke girkassen til 4.2 så må du først sjekke om det i hele tatt lar seg gjøre med tanke på utveksling. Ellers må du også ha bakdiff fra donorbilen. Det enkleste er nok å kjøpe en med manuell originalt, ledningsnett må kanskje også byttes. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 15, 2016 Rapporter Share Skrevet April 15, 2016 Det ligger en vanvittig bra DIY guide for dette på VACN sitt forum, men den ligger i en kategori som gjør at du må være betalende medlem. Her blir alt beskrevet ned til minste detalj. Hvis du skal gjennomføre dette, er bare den guiden i seg selv vel verdt medlemskontigenten. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggem2 Skrevet April 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2016 Trenger ikke bytte ledningsnett sånn som jeg har forstått d, har en guide på d :). Det jeg lurte på var om jeg kunne bruke girkasse og diff fra s4 4,2 om jeg kjøpet en hel bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg