Audiguy Skrevet Januar 31, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2016 Noen som vet hvordan jeg finner ut om en Caddy Maxi 1.9 TDI 2010 har DSG6 eller DSG7 kasse? Har hørt at det kan være en del problemer med DSG7 kassene, spesielt ved mye start og stopp kjøring, og ønsker derfor at den skal ha DSG6, spesielt ved tanke på at jeg kjøper brukt uten garanti og med en del km allerede. En del er dårlige med å opplyse hvor mange gir bilen faktisk har i annonsen, så for å slippe å ringe alle... Siter Mercedes Benz 190E 2.0 '89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 31, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2016 DSG6 har 6 gir og DSG7 har 7 gir. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 31, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2016 Jeg ville holdt meg unna dsg om kilometerstanden er høy. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiguy Skrevet Februar 3, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2016 DSG6 har 6 gir og DSG7 har 7 gir. Takk, men det visste jeg Siter Mercedes Benz 190E 2.0 '89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2016 Jeg regner med at du har DSG6. Om du har mk5 Ble bytte til mk6 mellom 2010 - 2011 Mk6 har dsg7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg